Isuzu D-Max – viața e mai ușoară cu „automată”

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

După varianta manuală, ne-am grăbit să testăm varianta automată a noului Isuzu D-Max, pe care deși este disponibilă doar pe versiunea de top, v-o recomandăm.

Pickup-ul japonez are acum multiple îmbunătățiri de ordin estetic. În partea față a primit blocuri optice ce încorporează lumini de zi LED, iar grila este mai proeminentă. Modificări se văd și la bara de protecței față.
Noi am testat un model cu cabină dublă, acesta fiind cel mai dorit de clienții din acest segment. La părțile laterale și spate, modelul pare neschimbat, dar adevărata noutate se află sub capotă.
Noul Isuzu D-Max este echipat cu propulsor desel de concepție nouă: de 1.9 litri care produce 164 CP și un cuplu maxim de 360 Nm. Pe mașina de test, acesta era cuplat la o transmisie automată care ne-a plăcut mai mult decât cea manuală. Pare mai bine etajată și face mașina mai sprintenă. În această combinație, mașina pare mai economică decât predecesoarea. Downsizingul de la motor ar fi putut să vă ducă cu gândul la o scădere de putere, dar propulsorul de 1,9 litri este la fel de potent, dar rămâne să vedem cum va sta la capitolul durabilitate.
La interior, plasticele sunt la fel de tari, dar designul pare mai modern, mai ales dacă ținem cont noul sistem multimedia care are un display tactil destul de generos care permite mașinii Isuzu să concureze chiar și mașini europene. Pe ecran se pot afișa toate funcțiile, inclusiv o cameră de marșarier, dar cea mai importantă caracteristică este clonarea displayului telefonului mobil prin intermediul unei aplicații disponibile atât pe IOS cât și pe Android.
În Off-road, Isuzu D-Max se comportă mai bine decât oricând, cu un sistem de comutare 4×4 impecabil. Pe asfalt mașina stă destul de bine, dar nu putem să nu remarcăm că D-Max este făcut pentru offroad și pentru sarcini grele. Printre sistemele de siguranță activă de la bord se numără control electronic al stabilitatii (ESC) și un Sistem de Control al tractiunii (TCS), cu ABS si EBD. Întrucât la pickup-urile testate de noi prin România preferăm carosarea, acest D-Max avea o caroserie care acoperea spațiul benei, dovedindu-se foarte utilă la transportul anumitor bunuri.

Isuzu D-Max Double Cab Premium 1.9 DSL AT
Viteza maximă: 180 km/h
L/l/î: 5.295/1.860/1.795
Masă proprie: n/a kg
Cilindree (cmc): 1.898
Putere (CP): 163 la 3.600 rpm
Cuplu maxim (Nm): 360 la 1.800 rpm
Consum mediu: 7 l/100 km
Transmisie: Automată

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube

Related posts