Nissan 370Z Roadster Facelift – open performance

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Nissan 370Z cabrio cu facelift a revenit la testele AutoReport.ro. Această japoneză este perfectă pentru a copleta seria noastră de teste cu mașini decapotabile prin traficul din București.

Acest test a consemnat de fapt câteva zile pline de adrenalină, iar mașina roșie a intrat pe sub pielea noastră, oferind senzații tari, japoneze. Niponii au obiceiul de a face mașini de care te îndrăgostești pe loc, 370Z face parte din această categorie selectă.

Formele agresive. luminile de zi LED, evacuarea dublă extrem de generoasă și gălăgioasă te asigură că te faci remarcat foarte ușor.
Mașina asta pare un omagiu adus vechilor tehnici auto: are motor aspirat, transmisie automată, dar și un feeling de putere brută.

Ca modificare, din 2018, modelul a primit blocuri optice față mai întunecată, darși ușoare modificări la bare sau la mânerele ușilor.

Sub capota lui 370Z se găsește un propulsor V6 aspirat, cu o cilindree de 3,7 litri, care dezvoltă 323 CP. Cuplul maxim oferit este de 363 Nm. Transmisia automată cu 7 viteze este excelent etajată și pentru cei care știu într-adevăr să o conducă, această combinație aduce momente senzaționale.
370Z roadster pare că se lipește de asfalt, deși are tracțiune spate. Împinsă la limită, mașina asta pare un monstru de metal și deși poate 323 CP nu vi se par mulți, modul în care sunt livrați dă pe spate pe oricine se află în habitaclu. În București trebuie condusă cu atenție o astfel de mașină și recomandăm în limitele legale, dar felul în care această mașină demarează și stă în viraje te face să te gândești serios dacă mai vrei să o dai înapoi sau trebuie neapărat să o cumperi.
Interiorul lui Nissan 370Z Roadster este clar conceput pentru șoferi. Fix pentru cei care caută plăcerea șofatului și nu altceva. Designul pare destul de învechit, materialele sunt în schimb bune, dar nu este loc decât pentru un singur pasager. Nu există prea multe zone de depozitare, nu este o mașină prietenoasă pentru cei care vor să plece în vacanță și gonește „familiștii”. Cu toate astea, în scaunele Recaro te poți fixa foarte bine și poți să apeși accelerația mașinii care te duce la 100 km pe oră în doar 5,2 secunde.
Cei de la Nissan au fost responsabili când au pus această putere pe 370 Z, de aceea și-au dotat modelul cu majoritatea sistemelor active și pasive de siguranță. Coupeul are ABS, EBD și asistență la frânarea de urgență, dar și ESP și controlul tracțiunii. Avem și un set complet de airbaguri frontale laterale și cortină, care pot aduce o protecție adecvată în caz de impact.

Nissan 370Z Roadster Facelift 
0-100 km/h: 5,8 sec
Viteza maximă: 250 km/h
L/l/î: 4.250/1.845/1.315
Masă proprie: 1.885 kg
Cilindree (cmc): 3.696
Putere (CP): 323 la 7.000 rpm
Cuplu maxim (Nm): 371 la 5.200 rpm
Consum mediu: 11 l/100 km (mixt)
Cutie de viteze: Automată, 7 trepte

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube

Related posts