Mitsubishi prezintă în premieră mondială Engelberg Tourer

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Mitsubishi Motors Corporation (MMC) prezintă în premieră mondială crossover-ul SUV de noua generație MITSUBISHI ENGELBERG TOURER la al 89-le Salon Auto Internațional de la Geneva. Modelul folosește tehnologiile proprii avansate ale MMC privind electrificarea și controlul pe toate roțile (4WD) pentru a ridica atractivitatea SUV-ului la un nou nivel.

MMC va oferi și demonstrații la standul său legate de DENDO DRIVE HOUSE (DDH) – un nou ecosistem de energie permițând proprietarilor să genereze, să stocheze și să alimenteze automat mașina și casa, accentuând valoarea vehiculelor electrice. DDH, oferit clienților în showroom atunci când achiziționează EV/PHEV din reprezentanțele MMC, este un sistem bazat pe V2H*2 pe care MMC planifică să îl ofere în Japonia și Europa din 2019.
MITSUBISHI ENGELBERG TOURER este un plug-in hybrid EV (PHEV) cu Motor dublu, 4WD. Împreună cu autonomia mare inerentă PHEV, acest concept permite călătorii în afara orașului către locuri fără infrastructură de încărcare. Ambalajul excelent combină capacitatea de acomodare a pasagerilor cu o mulțime de spațiu de depozitare pentru a permite familiei și prietenilor sa petreacă timp plăcut pe drumul către destinație.
Eleganța caroseriei conferă expresivitate forței și fiabilității, ceea ce îi permite să abordeze orice tip de drum. Interiorul oferă spațiu generos în cabină, care permite mai multor pasageri să se bucure de călătorie în confort deplin și denotă un nivel de calitate și funcționalitate subliniate de atenția la detalii. Printre caracteristicile care contribuie la calitățile sale de SUV pentru un stil de viață mai activ se numără lămpile de ceață montate la o cutie cu deschidere/închidere automată pe acoperiș și protecții inferioare pentru barele din față și spate.
SUV-ul preia sistemul PHEV cu motor dublu al MMC dezvoltat pentru Outlander PHEV și folosind electrificarea de generație următoare și tehnologiile de control pe toate roțile evoluează către un sistem de propulsie pentru vehicule și mai atractive. În plus, combinația între sistemul PHEV și tehnologiile conectate înseamnă că MITSUBISHI ENGELBERG TOURER poate fi condus pe orice fel de vreme și pe toate tipurile de șosele cu mare încredere.
Motorul termic este de 2,4L pe benzină și a fost proiectat pentru sistemul PHEV. În modul hibrid, motorul acționează ca un generator de înaltă putere și obține un raport ridicat de regenerare, în timp ce cilindreea mai mare contribuie la funcționarea mai silențioasă și confera un consum mai eficient de combustibil. Pe lângă eficiența mai ridicată a sistemului PHEV, MITSUBISHI ENGELBERG TOURER folosește tehnologii care contribuie la reducerea consumului, ca de exemplu clapetele de la grila radiatorului care reduc rezistența la înaintare.
Modelul are o autonomie EV de peste 70km (ciclu WLTP), iar cu o baterie complet încărcată și rezervorul de combustibil plin are o autonomie totală de peste 700km (WLTP). Acest lucru înseamnă că șoferul și pasagerii se pot bucura de un drum lin, intens și silențios inerent unui EV pentru și mai mult timp.
Modelul folosește sistemul 4WD full-time cu motor electric dublu al MMC care oferă putere ridicată, motoare de înaltă eficiență care acționează axele din față și spate și, aplicând know-how-ul dezvoltat pentru gama Lancer Evolution, folosește Active Yaw Control (AYC*3) pentru a adapta cuplul distribuit între roțile din față. Aceste componente sunt folosite împreună cu sistemul integrat MMC de control al conduitei vehiculului Super All-Wheel Control (S-AWC), care aduce îmbunătățiri dramatice în performanța dinamică – accelerație, virare, oprire – prin controlarea integrală a forței de frânare la fiecare roată (Anti-lock Braking System, ABS) și a puterii motoarelor din față și din spate (Active Stability Control, ASC*4).
Transmisia Twin Motor 4WD furnizează o distribuire remarcabilă a cuplului față/spate și se distinge printr-o senzație specială vis-a-vis de accelerație proprie motoarelor electrice, care generează cuplu maxim instant. Controlul distribuirii cuplului între roțile din față îmbunătățește performanțele pentru a furniza un nivel de manevrabilitate prompt și plăcut, inimaginabil la o mașină de această dimensiune. De asemenea crește stabilitatea reducând alunecarea roții pe suprafețe degradate și acoperite cu zăpadă, pentru a se asigura că se transmite maxim de cuplu către suprafața de drum.

Când șoferul introduce destinația în sistemul de navigație de la bord, Connected Car System se folosește de informații legate de vreme, temperatură, topografie, trafic și condițiile de drum pentru a selecta modul de condus optim și pentru a adapta distribuția cuplului prin intermediul gestionării energiei bateriei și a sistemului S-AWC. Acest lucru permite condusul în siguranță și confortabil și contribuie la economia de combustibil.
MITSUBISHI ENGELBERG TOURER se folosește de acționarea prin motorul electric pentru a furniza performanțe puternice și în același timp o excelentă grijă față de mediu. Cu capacitatea sa rulare point-and-go și controlul pe toate roțile care furnizează stabilitate remarcabilă, permite șoferului să accelereze, să vireze și să frâneze în siguranță și cu precizie urmând linia proiectată în orice condiții meteo și pe orice suprafață de drum.
DENDO DRIVE HOUSE (DDH) este un sistem pre-asamblat ce cuprinde EV/PHEV, un încărcător bi-direcțional, panouri solare și baterie pentru acasă și este proiectat pentru utilizarea acasă. Acesta este un serviciu de achiziționare disponibil la reprezentanțele MMC ce îmbină vânzarea, instalarea și întreținerea ulterioară*5 a componentelor sistemului. Pachetul permite clientului să își încarce EV/PHEV acasă folosind energie solară și să furnizeze electricitate de la EV/PHEV casei. DDH aduce avantaje clientului, printre care economie la costurile cu electricitatea și furnizarea unei surse de curent în caz de urgență.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube

Related posts