Seat Tarraco FR – varianta sportivă

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Cel mai mare Seat produs vreodată: Tarraco se întoarce la testele AutoReport.ro într-o versiune mai sportivă. SUV-ul mărcii spaniole a primit varianta FR și ne-a fost alături pentru un test prin București și pe ruta București – Alexandria.


Încă de la prezentare, Seat Tarraco s-a bucurat de un design atrăgător, în versiunea FR care vine cu noi caracteristici pentru un look mai agresiv, SUV-ul pare și mai dezirabil. Echiparea FR Sport adaugă un alt nivel de atracție vizuală, atât cu o gamă de îmbunătățiri exterioare, cât și interioare. La exterior, Tarraco câștigă o grilă specifică de radiator, jante mai mari și mulaje negre pentru bosajele de pe aripi, alături de railings-uri pentru acoperiş care pot fi atât negre, cât şi în culoare Cosmo Grey, precum şi carcasele oglinzilor retrovizoare.
În spate Tarraco s-a ales cu un nou spoiler sport, stopuri cu iluminare coast-to-coast, logo FR şi denumirea Tarraco scoasă în relief şi scrisă de mână.
Dimensiunile mari au inspirat echipa de design să găsească un echilibru între estetică şi caracterul practic. Tarraco are o lungime de 4.735 mm şi o înălţime de 1.658 mm, oferind un interior spațios şi un exterior impunător. Cu toate acestea, imaginea de ansamblu este marcată de sinteza dintre agilitate și robusteţe. Cel mai mare SUV din potofoliul SEAT incorporează tehnologii de ultimă oră dezvoltate de Grupul Volkswagen fiind realizat pe arhitectura platformei MQB-A, cu ampatament lung.
Sub capota modelului testat regăsim un motor pe benzină destul de potent: 2.0 TSi. Acesta oferă o putere de 190 CP. Această versiune este oferită exclusiv cu tracţiune 4Drive şi cu transmisie automată DSG cu şapte trepte. În această combinație, masivul Tarraco FR ne demonstrează că este o mașină sprintenă și sportivă, în ciuda dimensiunilor sale. Tarraco beneficiază, de asemenea, de o suspensie sport pentru a asigura călătoria și manevrabilitatea așteptată de la un vehicul care poartă ecusonul FR. Comportamentul dinamic este bun pentru SUV de dimensiuni mari. Aici putem spune că se regăsește, chiar, ADN-ul sportiv al mărcii spaniole. Suspensiile oferă și ele un confort foarte bun pentru cei din interior.
Dacă tot vorbim despre interior, aici regăsim suficient spațiu chiar și pentru a transporta 7 persoane. Materialele folosite sunt aproapiate de gama premium, iar designul minimalist și ingenios din exterior este reflectat și prin liniile din hbitaclu. La interior modelul Tarraco dispune de afişaj Digital Cockpit de 10,25″, care transmite şoferului toate informaţiile importante, precum şi ecran HMI de mari dimensiuni, prin intermediul căruia ocupanţii pot accesa numeroasele opţiuni de conectivitate oferite de SEAT. În habitaclu, un nou volan sport care poartă logoul FR, pedale de aluminiu, un sistem de infotainment cu monitor de 9.2 inci și nişte scaune sport exclusive, reglabile electric (doar al şoferului), cu memorie şi tetiere integrate (pot fi alese opţional alături de altele confortabile), disting un Tarraco FR Sport de alte maşini cu alte echipări.
Tarraco incorporează cele mai noi tehnologii gândite de specialiștii grupului Volkswagen. Testele de siguranță EuroNCAP au dovedit că noul Tarraco are alura unui lider obținând cel mai bun punctaj la capitolul protecția pasagerilor și a pietonilor și note foarte bune pentru sistemele de asistență din dotare. Sistemele de asistență consacrate, Lane Assist şi Front Assist, inclusiv funcţia de detectare a bicicliştilor şi pietonilor sunt incluse în dotarea standard în Europa. Modelul FR vine cu Multi Collision Brake, Blind Spot Detection, Traffic Sign Recognition, Traffic Jam Assist, Adaptive Cruise Control, Light Assist şi Emergency Assist sunt oferite ca dotări opționale.

SEAT Tarraco FR4
0-100 km/h: 8,0 s
Viteză maximă: 211 km/h
L/l/î: 4.735/1.839/1.674
Masă proprie: 1.698
Volum portbagaj (l): 350
Cilindree (cmc): 1.984
Putere (CP): 190 la 4.200rpm
Cuplu maxim (Nm): 320 la 1.750 rpm
Consum mediu: 9 l/100 km (urban)
Cutie de viteze: automată, 7 trepte

 

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwitterlinkedinrssyoutube

Related posts