Porsche GT Team revine la campionatul mondial cu noul 911 RSR

Porsche 911 RSR (91), Porsche GT Team: Richard Lietz, Frederic Makowiecki
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Cursa de șase ore de la Silverstone, de pe 16 aprilie, marchează revenirea Porsche la Sports Car World Endurance Championship WEC cu o echipă GT de la fabrică, după o perioadă de dezvoltare care a durat un an. Porsche GT Team participă cu două mașini 911 RSR nou construite pe circuitul de 5,901 km de la Silverstone, în Midlands.

Mașina de curse de 510 CP din Weissach, care se bazează pe cea de-a șaptea generație a legendarului 911, și-a sărbătorit debutul de succes în ianuarie, la cursa de 24 de ore de la Daytona. FIA, ca organizație care reglementează competițiile motorsport, a îmbunătățit clasa GT din cadrul WEC, alocându-i, în acest sezon, pentru prima dată, statutul oficial de campionat global.

Cursa
Circuitul Silverstone, cu virajele sale legendare, precum Becketts, Copse și Stowe, este una dintre pistele de curse cele mai încărcate cu istorie. Pe 13 mai 1950, circuitul a găzduit prima competiție de Formula 1 Grand Prix în formatul modern.
 
Piloții Porsche
Patru piloți de la fabrică vor participa la clasa GTE-Pro cu noul 911 RSR pentru Porsche GT Team, la etapa de deschidere a sezonului de la Silverstone. Cockpitul vehiculului cu numărul de concurs #91 va fi împărțit de Richard Lietz (Austria), campion WEC GT în 2015, și de Frédéric Makowiecki (Franța). Michael Christensen (Danemarca) și Kévin Estre (Franța) vor pilota vehiculul cu numărul #92. În clasa GTE-Am, echipa de clienți Porsche Dempsey Proton Racing va concura cu un 911 RSR din sezonul trecut, sarcinile fiind împărțite de tinerii piloți Matteo Cairoli (Italia), Christian Ried (Germania) și Marvin Dienst (Germania).
 
Porsche 911 RSR
Noul 911 RSR este un vehicul complet nou: suspensia, structura caroseriei, conceptul aerodinamic, motorul și transmisia au fost toate reproiectate în Weissach, de la zero. În funcție de mărimea restrictorului, motorul, care este acum poziționat în fața punții spate, generează aproximativ 375 kW (510 CP). Datorită difuzorului bară spate de mari dimensiuni, combinat cu o aripă spate montată deasupra, nivelul de deportanță și eficiența aerodinamică au fost semnificativ îmbunătățite. 911 RSR prezintă, de asemenea, la competiția WEC, designul din fabrică îmbunătățit, în culorile primare alb, roșu și negru.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube

Related posts