Porsche 911 Carrera4 GTS – esență tare

Da mai departe!

Porsche 911 este și o să rămână un icon al industriei auto. La testele Autoreport.ro a venit versiunea care este la fel de varsatilă pe circuit cât și pe stradă: Carrera4 GTS.
GTS este destinat clienților de Porsche 911 care vor ceva mai mult, un model distinct. O multitudine de detalii exterioare negre sau întunecate sunt caracteristice 911 GTS. Elementele suplimentare vopsite negru satinat includ buza spoilerului, jantele din aliaj cu blocare centrală, lamelele capacului motorului și inscripția GTS de pe ușile și de pe spatele mașinii. Pachetul exterior la care acestea și alte detalii sunt executate în negru lucios, poate fi ales ca opțiune.
Toate modelele 911 GTS dispun de pachetul Sport Design, cu finisaje distincte pentru față, spate și pragurile laterale. Ramele farurilor și lumina de zi sunt întunecate, iar mașina este echipată cu faruri LED standard cu Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus). Stopurile sunt specifice modelelor GTS.
Detaliile sportive ale modelelor GTS continuă și în interior – funcțional și vizual. Maneta schimbătorului de viteze al transmisiei manuale opționale cu șapte trepte a fost scurtată cu 10 mm, ceea ce permite schimbarea rapidă a vitezei cu o simplă mișcare a încheieturii. Un volan GT Sport, precum și pachetul Sport Chrono cu comutator de mod, aplicația Porsche Track Precision și un afișaj al temperaturii anvelopelor sunt caracteristici standard. Scaunele Sport Plus standard cu reglare electrică în patru direcții oferă suport lateral și confort. Izolația interioară a fost redusă, ceea ce sporește acustica emoțională a conducerii.
Numeroase elemente din Race-Tex subliniază atmosfera dinamică și elegantă. Secțiunile centrale ale scaunelor, volanul, mânerele ușilor și cotierele, capacul compartimentului de depozitare și maneta schimbătorului de viteze sunt toate acoperite cu materialul din microfibră. Cu pachetul interior GTS, cusăturile decorative sunt disponibile în Carmine Red sau Crayon ca opțiune. Centurile de siguranță și inscripția GTS brodată pe tetiere, contorul de turații și ceasul Sport Chrono vin în aceleași culori contrastante. Cu pachetul interior GTS, inserțiile decorative de pe tabloul de bord și garniturile ușilor sunt din carbon mat.
Noua generație Porsche Communication Management (PCM) oferă funcții suplimentare și operare semnificativ simplificată. Zonele tactile din meniul Media au fost mărite, iar opțiunea de rearanjare a elementelor de pe ecranul de pornire este nouă. Asistentul vocal îmbunătățit recunoaște vorbirea naturală și poate fi activat cu „Hey Porsche”.
Utilizatorii iOS și Android se vor bucura de conectivitate completă. Cu Apple Car Play® și acum cu Android Auto, respectivele funcții ale telefoanelor mobile pot fi utilizate pe deplin în noile modele Porsche 911 GTS.
Motorul turboalimentat de trei litri cu șase cilindri dispuși orizontal în noul 911 GTS oferă 353 kW (480 CP). Cuplul maxim este de 570 Nm, o creștere de 20 Nm față de predecesorul său. Sprintul de la zero la 100 km/h durează doar 3,3 secunde în 911 Carrera 4 GTS Coupé cu transmisie Porsche cu dublu ambreiaj (PDK) cu opt trepte: cu trei zecimi mai rapid decât predecesorul său. O transmisie manuală cu șapte trepte, cu o cursă deosebit de scurtă, este disponibilă pentru toate modelele 911 GTS ca alternativă la PDK.
Suspensia, derivată de la 911 Turbo și modificată pentru GTS, îndeplinește cerințe de performanță exigente. Datorită Porsche Active Suspension Management (PASM) disponibilă standard, amortizoarele răspund fulgerător schimbărilor dinamice. În Coupé și Cabriolet, PASM este de asemenea standard, împreună cu șasiul sport coborât cu 10 milimetri. Conceptul arcurilor ajutătoare din spate provine din modelele Turbo: arcurile principale sunt sub tensiune în toate condițiile de conducere. Revenirea rămâne aceeași. Șasiul 911 Targa 4 S cu PASM este utilizat pentru 911 Targa 4 GTS.
Inginerii au ajustat, de asemenea, performanțele de oprire pentru a se potrivi cu performanțele sporite ale GTS, care folosește sistemul de frânare de înaltă performanță de la 911 Turbo. Jantele din aliaj de 20 inch (față) și 21 inch (spate) negre, cu blocare centrală, sunt de la 911 Turbo. Sistemul de evacuare sport standard este responsabil pentru o coloană sonoră și mai guturală, datorită setării sale specifice GTS și omiterii unor izolații interioare.
Am condus prin București și putem spune că are o dinamică ireproșabilă. 911 GTS este în același timp un gentleman, dar și un sportiv. Puterea este livrată prompt, dar acest supercar poate fi folosit și ca mașină de zi cu zi. Este o mașină care te duce atât pe circuit, cât și la cumpărături sau la terenul de golf.
În ceea ce privește dotările de siguranță, avem un sistem de avertizare și asistență la frânare, oferit la fel standard, care detectează riscul coliziunilor cu obiecte în mișcare și inițiază frânarea de urgență dacă este necesar. La bord avem prezent un cruise control adaptiv, opțional, care include funcția de păstrare automată a distanței faţă de alte vehicule, funcția stop-and-go, protecția reversibilă a ocupanților și o funcție inovatoare autonomă Emergency Assist.

Porsche 911 Carrera 4 GTS 3.0 (480 Hp) PDK
– 0-100 km/h: 3,3
– Viteza maximă: 309 km/h
– L/l/î: 4.533/1.852/1.301
– Masă proprie: 1.595 kg
– Volum portbagaj (l): 132
– Cilindree (cmc): 2.981
– Putere (CP): 480 la 6.500 rpm
– Cuplu maxim (Nm): 570 la 2.300 rpm
– Consum mediu: 11 l/100 km (mixt)
– Cutie de viteze: PDK

Related posts