Isuzu D-Max X-Series – în cea mai bună formă

Test ISUZU D-max xseries (1)
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Isuzu D-Max se întoarce la testele AutoReport.ro într-o formă specială denumită X-Series. Pickup-ul japonez din acest test este în cea mai bună formă a sa.

Isuzu D-Max X-Series are acum un design exterior mai agresiv, datorită unor elemente noi adăugate. Grila radiatorului cu aspect metalic, jantele de aliaj de 18 inch, dar și culoarea albă specifică mai mult mașinilor sport întregesc aspectul unei utilitare care arată foarte bine. Modelul a mai primit proiectoare de ceață, dar și lumini de zi de tip LED. Rollbar-ul cromat cu logo D-Max din benă, împreună cu spațiile de depozitare care se închid, întregesc aspectul utilitar al frumos-ului pickup.
Noul Isuzu D-Max este echipat cu propulsor desel de concepție nouă: de 1.9 litri care produce 164 CP și un cuplu maxim de 360 Nm. Pe mașina de test, acesta era cuplat la o transmisie automată care ne-a plăcut mai mult decât cea manuală. Pare mai bine etajată și face mașina mai sprintenă. În această combinație, mașina pare mai economică decât predecesoarea. Downsizingul de la motor ar fi putut să vă ducă cu gândul la o scădere de putere, dar propulsorul de 1,9 litri este la fel de potent, dar rămâne să vedem cum va sta la capitolul durabilitate.
La interior, plasticele sunt la fel de tari, dar designul pare mai modern, mai ales dacă ținem cont noul sistem multimedia care are un display tactil destul de generos care permite mașinii Isuzu să concureze chiar și mașini europene. Pe ecran se pot afișa toate funcțiile, inclusiv o cameră de marșarier, dar cea mai importantă caracteristică este clonarea displayului telefonului mobil prin intermediul unei aplicații disponibile atât pe IOS cât și pe Android.
În Off-road, Isuzu D-Max se comportă mai bine decât oricând, cu un sistem de comutare 4×4 impecabil. Pe asfalt mașina stă destul de bine, dar nu putem să nu remarcăm că D-Max este făcut pentru offroad și pentru sarcini grele. Printre sistemele de siguranță activă de la bord se numără control electronic al stabilitatii (ESC) și un Sistem de Control al tractiunii (TCS), cu ABS si EBD. Întrucât la pickup-urile testate de noi prin România preferăm carosarea, acest D-Max avea o caroserie care acoperea spațiul benei, dovedindu-se foarte utilă la transportul anumitor bunuri.

Isuzu D-Max Double Cab X-Series 1.9 DSL AT
Viteza maximă: 180 km/h
L/l/î: 5.295/1.860/1.795
Masă proprie: n/a kg
Cilindree (cmc): 1.898
Putere (CP): 163 la 3.600 rpm
Cuplu maxim (Nm): 360 la 1.800 rpm
Consum mediu: 7 l/100 km
Transmisie: Automată

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube

Related posts