Hyundai i20 Active – diversitate

Test Hyundai i20 active (13)
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Noua generație Hyundai i20 a adus schimbări importante pentru subcompacta coreeană. Modelul a devenit mai competitiv pe piața europeană și gata de luptă de la egal cu nume de tradiție din Europa. Versiunea i20 active este acum testată de noi și vine să completeze o gamă care vrea să atragă tot mai mulți clienți.

La designul interesant al lui i20 s-au adăugat bandouri și alte elemente ce trădează un comportament ușor mai apropiat de drumurile mai prost asfaltate. I20 Active îți lasă impresia ca poate mai multe decât majoritatea subcompactelor.
Modelul are la bază versiunea cu 5 uși a i20 – cu toate acestea, jumătate din piesele exterioare sunt unice. Pentru a oferi modelului i20 Active ținuta caracteristică unui crossover, au fost modificate setările suspensiei, caroseria fiind înalțată cu 20 mm. Poziția la volan este și ea mai înaltă, nouă nu ne place, dar avem o vizibilitate mai bună.
Printre detaliile care diferențiază i20 Active de celelalte modele ale familiei i20, se numără și grila frontala hexagonală, capacul rezervorului cu finisaje arginții si noul model de jante de 17 inch.
Odată cu această lansare, un nou motor a fost introdus pe toate modelele din familia i20, de la finalul anului 2015. Noi am avut sub capotă propulsorul Kappa de 1,0 litri T-GDI cu injecție directă, în trei cilindri turbo, cu o putere de 100 CP.
În combinație cu transmisia manuală cu 6 trepte, motorul este destul de economic, dar trebuie să nu ne așteptăm la el de la mari performanțe sportive. I20 Active pare o mașină preponderent urbană, care permite incursiuni destul de scurte în offroad. Setările suspensiei permit o absorbție mai bună a șocurilor cauzate de denivelări, direcția este destul de precisă, iar jantele destul de mari ajută la o stabilitate mai bună pe asfalt.
În interiorul noului i20 Active, avem spațiu pentru 5 persoane, noi recomandăm mașina pentru 4 persoane. Designul interior este unul interesant, dar noi avem de cârcotit la partea de materiale, cu toate acestea, i20 active se apropie de calitatea oferită de producătorii europeni în această zonă. Avem conectivitate bluetooth, USB, dar și un sistem de monitorizare al senzorilor de parcare pe consola centrală.
În ceea ce privește dotările de siguranță activă avem: sistemul de asistență la pornirea în rampă (HAC), sistemul de monitorizare a presiunii în anvelope (TPMS), faruri cu funcție de iluminare în viraje, sistem de avertizare la frânare de urgență, senzori de parcare cu spatele și sistemul de management al stabilității vehiculului (VSM).


Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi

– 0-100 km/h: 10,9 secunde
– Viteza maximă: 176 km/h
– L/l/î: 4.065/1.760/1.529
– Masă proprie: 1.160 kg
– Volum portbagaj (l): 326
– Cilindree (cmc): 998
– Putere (CP): 100 la 4.500 rpm
– Cuplu maxim (Nm): 172 la 1.5lll00 rpm
– Consum mediu: 6 l/100 km (mixt)
– Cutie de viteze: manuală, 6 trepte

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube

Related posts