Cu Renault Clio la Neversea

The Renault Clio (1)
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Am profitat de prezența la Neversea pentru Traveladventure.ro și am mers cu noul Renault Clio la cel mai mare festival de muzică de pe malul Mării Negre. Ocazie pentru noi să testăm mașina de oraș până în Constanța, dar și prin traficul destul de solicitant din perioada festivalului.

Cei peste 155.000 de oameni care au călcat tărâmul magic al festivalului, au trăit experințe unice la cel mai așteptat eveniment de pe plaja din România, NEVERSEA. Numărul total de participanți înseamnă traficul de persoane pe toate cele trei zile ale festivalului. Dua Lipa, Tiësto, Fatboy Slim, Afrojack, Sam Feldt, KSHMR, Benny Benassi, Nicky Romero, Fedde Le Grand, Ferry Corsten, Tujamo, Lost Frequencies, Danny Avila, Rudimental, Wilkinson, Foreign Beggars, Netsky, Zeds Dead, DubFX, Mike Perry și Klangkarussell sunt doar câțiva dintre artiștii care au concertat la malul Mării. Festivalul s-a desfășurat simultan pe 7 scene și a adus în fața fanilor nume mari din muzica pop, rap și electronică.

Renault Clio a primit un nou facelift, este vorba de unul mai subtil, dar care împrospătează și mai mult gama și aduce LED-urile luminilor de zi și semnătura luminoasă a stopurilor aproape de designul adus odată cu Talisman și Megane.
Modelul de clasă compactă al francezilor este acum gata să facă față concurenței și a adăugat în lista de opționale mai multe posibilități de personalizare ale interiorului.
În partea față, noile blocuri optice, în ciuda păstrării formei, au primit lumini de zi în forma literei C, dar și tehnologia full-LED Pure Vision. Bara față este și ea modificată vizibil, cu grile ce se întind pe aproape toată lățimea sa. Partea din spate vine cu bara spate modificată ușor în zona sa inferioară, iar stopurile beneficiază de noi semnături luminoase de tiip LED.
Sub capotă avem un motor de 1,5 litri dCi, diesel și care vine într-o nouă variantă de putere de 110 CP. La acest motor, Renault a cuplat o cutie manuală mult mai precisă și mai economică cu 6 trepte. Mașina este sprintenă prin oraș, la fel și la viteze de autostradă.
Comportamentul dinamic al lui Clio a fost îmbunătățit considerabil față de generația precedentă. Putem spune că modelul de test este o excelentă mașină de oraș. Suspensiile absorb destul de bine gropile, iar mașina este stabilă în viraje.
Interiorul rămâne neschimbat ca și formă, Renault anunțând introducerea unor materiale noi sau posibilitatea mai largă de personalizare a elementelor cu rol estetic.
În standard noul Clio facelift va veni cu sistemul multimedia R&Go, opțional fiind disponibile sistemele Media Nav Evolution sau R-LINK Evolution. Clienții și mai pretențioși vor putea bifa în configurator și un sistem audio performant, furnizat de BOSE. Nu lipsește de pe lista de opționale nici sistemul automat de parcare Easy Park Assist.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube

Related posts