Constructorul de mașini electrice din China, BYD își anunță intrarea pe piața europeană

Da mai departe!

Constructorul chinez BYD, al treilea cel mai mare producător de autovehicule electrice din lume, a anunțat că va intra pe piețele din Germania și Suedia, marcând astfel intrarea oficială în Europa. Odată cu trecerea la propulsia electrică, tot mai multe companii chineze vin în Europa, scăpați de constrângerile legislative privind emisiile.

BYD (Bulid Your Dreams), primul constructor auto din lume care a oprit definitiv producția de motoare termice și s-a dedicat exclusiv mașinilor cu baterii, locul doi în vânzările de vehicule electrice din China și al treilea la nivel global, după Tesla și SAIC, face pasul oficial și în Europa, unde a anunțat că a încheiat un parteneriat cu compania suedeză Hedin Mobility, pentru crearea unei rețele de dealeri și de service-uri. Acestea vor fi create în Suedia și Germania, astfel că primele vehicule produse de BYD să fie livrate la sfârșitul acestui an. De asemenea, pentru piața din Țările de Jos, chinezii au anunțat un parteneriat cu o companie locală.

Deocamdată, cei de la BYD nu au anunțat care vor fi modelele pe care le vor oferi în showroom-urile din Europa, însă este cert că acestea vor fi doar electrice.

Constructorul chinez a confirmat și faptul că va participa la Salonul Auto din Paris, care va avea loc în luna octombrie, unde își va prezenta gama pentru această regiune. „Suntem încântați să aducem marca BYD și cele mai noi automobile echipate cu tehnologie de top în fața clienților din Europa. Căutăm să dezvoltăm relații cu dealeri parteneri din Europa în acest moment, pentru a aduce clienților soluții inovative, sustenabile și suport cocalizat, de la vânzări la servicii after-sales”, a declarat Michael Shu, cel care va conduce operațiunile BYD Europe. Chinezii de la BYD au mai testat terenul în Europa, unde au închiriat standuri la mai multe saloane auto, însă până acum nu și-au deschis oficial reprezentanțe. În Norvegia, compania a încercat în urmă cu un an să vândă primele modele, însă fără a deschide un showroom.

Related posts