Citroen prezintă noul C3 Aircross

Da mai departe!

Citroën dezvăluie primele imagini ale noului C3 Aircross, care împarte cu hatchback-ul C3 aceeași identitate de design, promisiunea de spațiu și confort la bord, precum și ambiția de a revoluționa piața. Ambele modele se bazează pe aceeași platformă Smart Car, permițând flexibilitatea grupului motopropulsor și eficiența costurilor. Modelul va ajunge pe piața din România în toamna acestui an.

Noul C3 Aircross este supus unei schimbări radicale și intră într-o nouă dimensiune, adoptând un caracter mai hotărât, spațiu interior mai mare, cu până la 7 locuri, o gamă extinsă de opțiuni de motorizare și același nivel de confort la bord. Combinată cu o poziționare extrem de competitivă a prețurilor, această versiune mai matură și mai puternică este în deplină concordanță cu așteptările pieței.

Modelul încorporează elementele noului limbaj de design Citroën, al cărui manifest a fost conceptul Oli, iar C3 a fost prima concretizare. Astfel, designul său integrează noua semnătură de identitate a mărcii și un limbaj formal hotărât. Partea frontală puternic verticalizată afișează cu mândrie noul logo Citroën și adoptă semnătura luminoasă caracteristică în 3 segmente luminoase. Foarte modern, stilul său evidențiază, de asemenea, calitatea și atenția la detalii prin integrarea modelului chevron pe anumite elemente. Pe lângă aceste elemente grafice, Citroën se joacă și cu percepția siluetei sale și cu personalizarea, întrerupând linia verticală a modelului printr-o ofertă bicoloră a plafonului și animând C3 Aircross cu accente punctuale de culoare, clipsurile colorate, prezente la nivelul barei de protecție și al montanților spate, pe care clientul le poate modifica după bunul plac.

C3 Aircross suferă o schimbare radicală de atitudine, trecând de la un model care pune accentul pe rotunjimi și delicatețe la unul care, fără a fi agresiv, emană un stil mai angular, mai musculos și mai hotărât. Puternic și sugerând soliditate, C3 Aircross adoptă tipologia de SUV cu o capotă înaltă și orizontală, aripi și ecartament majorat, protecțiile permit forme proeminente care adăpostesc roți mari cu un diametru de 690 mm. Fiecare linie de design adaugă forță și energie unui model care degajă acum o încredere deosebită. Silueta sa este extrem de echilibrată și exprimă forță.

SUV compact cu până la 7 locuri

Noul C3 Aircross își schimbă dimensiunile pentru a ajunge la o lungime de 4,39 metri, oferind un spațiu interior mai mare. Proporțiile echilibrate ale siluetei sale lasă să se intuiască un ampatament foarte lung, cel mai mare din clasa sa. Acest lucru permite un spațiu mai mare pentru picioarele pasagerilor din spate. Un alt element permis de dimensiunile lui C3 Aircross și dezvăluit de stilul său: designul montantului spate oferă o parte din spate dinamică și verticală, asigurând spațiu suficient pentru pasagerii celui de-al treilea rând. Aceasta este o inovație majoră în segment, oferind posibilitatea de a găzdui confortabil până la 7 persoane cu ajutorul celor două scaune pliabile din portbagaj. C3 Aircross este plin de trucuri pentru a face viața de familie mai ușoară, oferind o mare flexibilitate de utilizare. Cu toate acestea, C3 Aircross rămâne foarte compact pentru manevre ușoare și parcări fără stres. Rațional, versatil și relaxant, C3 Aircross este un SUV pentru toată familia.

Modelul oferă atât versiune electrică, dar și versiuni hibride

Silueta de SUV a lui C3 Aircross promite o gardă la sol ridicată, mai reconfortantă în timpul condusului, facilitând accesul la bord și favorizând o poziție de condus înaltă care permite o vizibilitate mai bună. Aceste elemente contribuie la sentimentul de bunăstare la bord, o altă semnătură a lui C3 Aircross. La fel ca și berlina C3, noul C3 Aircross va pune în evidență confortul și va dispune de toate echipamentele și tehnologiile așteptate de clienții de pe această piață.

Pregătit să fie lansat până în vară, noul C3 Aircross oferă o nouă viziune asupra SUV-ului compact european pe o piață importantă. Din 2020, vânzările de B-SUV-uri le-au depășit pe cele ale hatchback-urilor din segmentul B în Europa. Vânzările depășesc 2 milioane de înmatriculări în fiecare an, pe o piață din ce în ce mai competitivă. Citroën a intrat pe acest segment de piață în 2008 cu Citroën C3 Picasso. Categoria B SUV nu exista cu adevărat atunci, dar Citroën oferea deja un vehicul cu o poziție de condus ridicată și spațiu interior pentru un vehicul funcțional cu un caracter unic de „cutie magică”. Denumirea Aircross a apărut în 2017 cu C3 Aircross, care a păstrat caracterul practic de referință, adăugând în același timp simbolurile unui aventurier. La mijlocul anului 2024, Citroën va prezenta noul C3 Aircross, care a fost complet reinventat pentru a răspunde așteptărilor familiilor. Are o dimensiune complet nouă, cu un stil puternic și hotărât, mai mult spațiu la bord și modularitate cu capacitatea de a găzdui până la 7 persoane, oferte electrificate, de la hibrid la 100% electric, alături de confort și conectivitate la bord.

Related posts