Citroën mizează pe concepte și soluții noi

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

La Salonul Auto de la Paris, Citroën va miza pe viziune modernă a confortului auto, ilustrată printr-o gamă nouă de automobile şi susţinută prin lansarea în premieră mondială a noului C3, a două concept car-uri inedite şi pline de caracter, care deschid un nou capitol pentru Citroën, precum şi prin prezentarea unor servicii şi tehnologii perfect conectate cu ritmul alert al vremurilor noastre.

La Salonul Mondial de la Paris, Citroën va oferi o experienţă auto unică, de 360°, cu:
– o gamă care, păşind pe urmele modelului C4 Cactus, ilustrează capacitatea mărcii Citroën de a aduce un aer de prospeţime în segmentul generalist printr-o serie de autovehicule cu design puternic, confort şi tehnologii integrate la bord. Simbolizând avântul Citroën, noul C3 va fi prezentat în premieră mondială alături de ultimele noutăţi – E-Mehari, SpaceTourer şi mai ales noul C4 Picasso, care este în curs de lansare. Aceste modele pun în valoare confortul, un adevărat atribut al mărcii Citroën evidenţiat, de altfel, şi prin intermediul programului Citroën Advanced Comfort;

– două noi concept car-uri expuse în premieră mondială. Primul, CXPERIENCE, revoluţionează standardele designului şi confortului în segmentul vârf-de-gamă, demonstrând astfel capacitatea mărcii Citroën de a fi un jucător internaţional activ pe toate segmentele de piaţă. C3WRC Concept, al doilea concept în premieră mondială, marchează debutul unei noi aventuri sportive pentru Citroën;

– servicii şi tehnologii în spiritul vremurilor, care facilitează accesul la mobilitate şi simplifică viaţa conducătorilor auto. În termeni de servicii conectate, este vorba, de exemplu, de sisteme precum ConnectedCAMCitroën integrat la bordul noului C3, Citroën ConnectNav (noul sistem de navigaţie conectată 3D cu comandă vocală) sau pachetele Citroën Connect (monitorizare, mapping, tracking) care se alătură ofertei Citroën Connect Box cu Pachetul SOS & Assistance. De asemenea, este vorba de servicii dedicate clienţilor precum CitroënAdvisor şi noul Product Advisor – site interactiv cu privired la punctele de vânzări şi produsele Citroën, o premieră mondială în domeniul auto- sau Citroën Carstore – site care permite compararea ofertelor de maşini noi disponibile în stoc în cadrul reţelei Citroën şi oferă posibilitatea de a rezerva modelul dorit direct online. Acestea sunt serviciile oferite de aplicaţia My Citroën care face legătura între client şi autovehiculul său pentru a-i facilita viaţa de zi cu zi (avertizare revizii, asistenţă, efectuare programări etc.) sau noile servicii de mobilitate precum Citroën Rent.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube

Related posts