Automobile Bavaria Băneasa a împlinit 10 ani

ab_10ani_selectie_003
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Cel mai mare showroom BMW din Europa centrală şi de sud-est a împlinit 10 ani. Peste 10.000 de automobile vândute (2006-2016) şi peste 100.000 de intrări în service pentru clienţii BMW – Automobile Bavaria Băneasa.

Vineri, 14 octombrie, cel mai mare showroom BMW din sud-estul Europei, Automobile Bavaria Băneasa, a împlinit zece ani de la inaugurare. Cu această ocazie Automobile Bavaria, dealerul care deţine singurul service Rolls-Royce din regiune, a prezentat în premieră naţională cea mai luxoasă decapotabilă Rolls-Royce a momentului: noul Rolls-Royce Dawn.
Automobilul este inspirat de legendarul Rolls-Royce Silver Dawn de la începutul anilor ’50. Rolls-Royce Dawn reprezintă un omagiu contemporan adus sentimentului antrenant de libertate nemărginită. Renunţând la orice fel de compromis, modelul Dawn decapotabil realizează o combinaţie perfectă de confort, eleganţă şi rafinament şi oferă o dimensiune complet nouă a luminozităţii şi relaxării, combinate cu dinamica superioară – şi fără restricţii în ceea ce priveşte spaţiul interior.
Rolls-Royce Dawn este propulsat de un motor V12 de 6,6 litri şi 570 CP, cu o acceleraţie de 4,6 secunde de la 0 la 100 km/h, o viteză maximă limitată electronic la 250 km/h si o greutate de 2360 kg. Preţul de listă al automobilului prezentat la showroom-ul Automobile Bavaria Băneasa este de 405.000 Euro.
Dawn este singura decapotabilă Rolls-Royce a momentului şi al treilea model de acest tip lansat în ultimii 45 de ani. Cu acoperisul inchis, vă va surprinde prin liniştea din interiorul habitaclului.
În prezent, în Romania sunt înmatriculate 66 de automobile Rolls-Royce. În anul 2016, Automobile Bavaria a vândut în România un automobil nou marca Rolls-Royce.


10 ani de showroom BMW Automobile Bavaria Băneasa

Automobile Bavaria a deschis cu zece ani în urmă cel mai mare showroom BMW din Europa centrală şi de sud-est. În această perioadă, de la showroom-ul din Băneasa s-au vândut peste 10.000 de automobile (2006-2016) şi s-au înregistrat peste 100.000 de intrari în service pentru clienţii BMW. Automobile Bavaria Băneasa este singurul Centru de Competenţă pentru Vânzări Speciale BMW din România, având exclusivitate în furnizarea de automobile speciale BMW pentru autorităţi şi misiuni diplomatice, primul dealer certificat BMW M din România, primul agent de vânzări BMW i din România şi singurul service BMW i din Bucureşti.
De la showroom-ul situat la intrarea în Bucureşti, pe şoseaua Bucureşti-Ploieşti DN1, se livrează peste 1000 de automobile anual (BMW & MINI).
Atelierele BMW şi MINI din Băneasa întreţin şi repară peste 12000 de automobile anual.
În anul 2016, Automobile Bavaria Group a obtinut un indice de satisfacţie a clienţilor de 99% în vânzări şi 98% pentru serviciile post-vanzare, unele dintre cele mai bune valori la nivel european. Showroom-ul BMW din Băneasa are o suprafaţă totală de aproape 4000 de metri pătraţi.
“Un client mulţumit devine un client fidel iar Iar un client fidel rămâne în familia BMW. De-a lungul celor zece ani de activitate, aici în Băneasa, am avut şi perioade grele dar şi momente pline de satisfacţie. Este ceva normal. La peste 12.000 de intrări în service anual şi 10.000 de automobile vândute între anii 2006-2016, este imposibil să nu avem şi nemulţumiri. Totuşi, am reuşit să schimbăm multe lucruri din 2006 până în prezent iar rezultatele s-au văzut atât în vânzări, dar mai ales în feedback-ul primit de la clienţi. Am îmbunătăţit multe servicii şi am rămas în linia mărcii BMW pe care o reprezentăm de 22 de ani în România.” A declarat Michael Schmidt – Presedinte & CEO Automobile Bavaria Group.
Prezenţi la evenimentul aniversar şi premiera Rolls-Royce Dawn, prietenii şi ambasadorii mărcii BMW – Automobile Bavaria, Ilie Năstase, Gheorghe Hagi şi Dragoş Bucur au oferit participanţilor câteva momente inedite alături de Toni Grecu. Vorbind despre parteneriatul cu Automobile Bavaria şi marca BMW, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi au rememorat momentele de la deschiderea showroom-ului, în anul 2006 şi au vorbit despre buna relaţie pe care au avut-o cu marca până în prezent.
Un alt moment special al evenimentului a fost reîntâlnirea dintre domnul Michael Schmidt şi domnul Ovidiu Săraru, primul client al Automobile Bavraria Baneasa, de profesie avocat, posesorul unui automobil BMW X3 achiziţionat în anul 2006, în prima zi în care a fost deschis showroom-ul BMW. Pe parcursul celor zece ani de când a cumpărat automobilul, domnul Săraru a rămas client fidel Automobile Bavaria şi reprezintă un etalon de loialitate şi satifacţie a clientului. Cu această ocazie, Michael Schmidt i-a înmânat domnului Săraru o diplomă de mulţumire şi un card de loialitate pentru achiziţia unor produse sau accesorii BMW.

Automobile Bavaria Group
Showroom-ul Automobile Bavaria Băneasa a lansat pe parcursul celor zece ani de la deschidere cele mai importante modele BMW pe piaţa din România. La aniversarea a zece ani de la inaugurare a expus, alături de alte modele BMW şi MINI, un automobil unic în România: noul BMW M4 GTS, singurul exemplar din 700 de modele construite pentru întreaga lume care va circula pe şoselele patriei.
Dragoş Bucur, noul ambassador MINI – Automobile Bavaria.
În cadrul deschiderii evenimentului de tip “Porţi Deschise” – 10 ani Automobile Bavaria Băneasa – a fost prezentat noul ambasador al mărcii MINI în România: Dragoş Bucur. Dragoş s-a arătat onorat de faptul că, alături de Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi, face parte dintr-un club restrâns de personalităti care s-au alăturat mărcilor reprezentate de Automobile Bavaria Group. Începând cu luna octombrie, Dragoş conduce noul MINI Clubman, cel mai sofisticat MINI creat până în prezent.
“Îmi place la MINI faptul că de fiecare dată când mă uit la el îmi dă senzația de libertate. Nu vine neapărat din opțiuni şi dotări. Cred că e ceva din forma lui care îmi transmite un mod de a lua viața ușor.” a declarat Dragoş, facând referire la automobilul pe care îl conduce, un MINI Cooper S Clubman cu o putere de 192 CP şi o acceleraţie de la 0 la 100 km/h în doar 7,2 secunde.

michael-schmidt-ovidiu-sararu
Automobile Bavaria Group estimează pentru acest an un volum de vânzări de peste 1600 de automobile BMW noi, 200 de automobile noi MINI şi un număr de 900 de automobile rulate. Cifra de afaceri estimată la final de an 2016 este de 120 milioane euro. Cele mai bine vândute modele BMW rămân SUV-ul BMW X5 şi sedanul BMW Seria 5, recent prezentat într-o nouă formă cu dinamică îmbunătăţită semnificativ, gamă inegalabilă de sisteme de asistare şi conectivitate, alături de un sistem de operare nou şi inovator.
Automobile Bavaria Group operează sub umbrela MHS Holding, grup de companii care generează anual o cifră de afaceri de peste 360 de milioane de euro, înglobând alte două entităţi: MAN România – MHS Truck & Bus Group şi Schmidt Gruppe Deutschland.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube

Related posts