Am condus BMW X2 la BMW Xdrive Experience by Automobile Bavaria

Da mai departe!

Săptămâna trecută am luat parte la evenimentul BMW Xdrive Experience organizat de Automobile Bavaria pentru clienți și parteneri. În cadrul acestui eveniment am putut lua un prim contact cu noul BMW X2, dar am văzut și ce poate să facă pe un teren offroad noul BMW X3.

BMW X2 a fost testat pe un traseu ce cuprindea Bucureștiu, dar și drumuri în împrejurimi, iar BMW X3 a putut fi testat pe un traseu offroad la Academia Titi Aur.
BMW X2
BMW X2 este mai mult decât un nou model BMW X. Modelul Sports Activity Coupé merge dincolo de orice rival anterior sau actual pentru a aduce bucuria şi plăcerea de a conduce în segment. Caracterul său inimitabil se adresează cel mai mult tinerilor, oamenilor extrovertiţi şi activi care acordă o mare valoare individualităţii, distracţiei autentice la volan şi stilului de viaţă, fără a lăsa deoparte funcţionalitatea.
Şasiul automobilului şi sistemul inteligent de tracţiune integrală xDrive promit distracţie pură la volan, iar motoarele de ultimă generaţie ating echilibrul ideal între dinamica sportivă şi eficienţa excepţională. Serviciile digitale de la BMW ConnectedDrive şi BMW ConnectedDrive Services – ambele disponibile acum în formă recent actualizată – adaugă o intensitate suplimentară experienţei generale oferită de BMW X2.
Chiar lângă fraţii săi mai mari – BMW X4 şi X6 -, BMW X2 are o prezenţă distinctivă. Principalul factor de diferenţiere este un limbaj de design nou, care combină formele dinamice şi proporţiile reduse ale unui coupé cu construcţia robustă a unui model BMW X.
Pe şosea, BMW X2 are atitudinea unui atlet în forma sa de vârf. Acest lucru este valabil pentru versiunea de bază şi chiar mai mult pentru modelele M Sport şi M Sport X.
Modelul este mai scurt şi mai scund cu peste şapte centimetri faţă de BMW X1 – şi totuşi are acelaşi ampatament.
Cockpitul BMW X2 este orientat către conducătorul auto, în care designul dotărilor precum binoclul panoului de instrumente orientat clar către drumul din faţă. Toate comenzile sunt poziţionate ergonomic pentru a permite conducătorului să asimileze informaţiile dintr-o singură privire şi să le acţioneze cu uşurinţă.
Motorul diesel de 2,0 litri aflat sub capota modelului BMW X2 xDrive25d testat de noi generează o putere de 170 kW/231 CP şi un cuplu maxim de 450 Nm.
BMW X3
Încă de la apariție, BMW X3 a fost un succes comercial. Acum suntem la a 3-a generație și SUV-ul bavarez are o personalitate distinctă în gamă, dar și cel mai atrăgător look de până acum. Din punct de vedere al dimensiunilor, această generație X3 este undeva apropiată de prima generație a X5. BMW X3 a fost automobilul care, în 2003, a lansat segmentul SAV (Sports Activity Vehicle) de clasă medie. De atunci, BMW a vândut peste 1,5 milioane de unităţi.
A treia generaţie a primului model Sports Activity Vehicle (SAV) premium din clasa medie urmează linia familiară a gamei BMW X prin combinarea aspectului off-road robust cu o apariţie sportivă.
În partea frontală, vedem formatul compact al grilei tridimensionale a radiatorului şi proiectoarele de ceaţă cu design hexagonal, o premieră pentru un model BMW X. Mergând spre spate, stopurile (al căror aspect tridimensional, cu LED-uri integrale în variantă opţională, asigură o prezenţă marcantă), spoilerul de pe acoperiş – semnificativ înclinat în jos – şi ţevile de eşapament duble creează o imagine puternică.
BMW X3 vine cu o gamă fără egal de tehnologii în segment, inclusiv ultima generaţie de BMW iDrive cu ecran cu funcţie touch (disponibil în combinaţie cu sistemul de navigaţie BMW Professional), control prin gesturi, cel mai sofisticat sistem head-up display și BMW display key.

Related posts