Rimac a prezentat extremul Nevera R

Da mai departe!

Odată cu acest model, Rimac Nevera renunță la statutul de GT și devine un supercar în adevăratul sens al cuvântului. Bestia electrică ajunge de la 0 la 100 kilometri în 1,72 secunde.

Nimeni nu s-a uitat vreodată la performanța unui Rimac Nevera și nu a gândit „hm, poate că se limitează un pic.” Dar, conform Rimac, Nevera este un GT care se întâmplă să doboare recorduri, nu o mașină de performanță în întregime. A fost întotdeauna mai mult pe masă, iar acum se arată. Bun venit la Rimac Nevera R, cu 2.107 cai putere, 256 mile pe oră, coborâtă, ușurată și împodobită cu aripi.

Nevera R are toate caracteristicile tipice pe care te-ai aștepta de la un star hardcore de pistă—este mai ușoară, mai puternică și mai concentrată. Folosind baza lui Nevera, R a venit cu o fișă tehnică care depășește orice fișă tehnică, dar Rimac a crescut considerabil puterea. Cu 193 de cai putere în plus, un acumulator de 108 kWh de generație următoare și o reducere de greutate nedivulgată, cifrele de accelerație ale Nevera R devin comice. Accelerarea de la 0 la 60 mph durează doar 1,74 secunde, iar de la 0 la 124 mph este o cifră și mai absurdă de 4,38 secunde, aproape la fel de rapid ca timpul standard de 0-60 al unei mașini de performanță tipice. Cele mai incredibile cifre sunt cele pentru ¼ mile și timpul de la 0 la 186 mph. În timp ce durează doar 8,23 secunde pentru a parcurge 1.320 de picioare, pentru Nevera R durează doar puțin mai mult, 8,66 secunde, pentru a atinge 186 mph. Este doar a doua mașină de stradă din clubul de 2.000 de cai putere, după Koenigsegg Gemera.

Cu toate acestea, accelerația nu spune întreaga poveste. În pregătirea pentru a doborî recorduri, Nevera R primește și upgrade-uri axate pe manevrabilitate. Noul pachet aerodinamic include o aripă fixă, un difuzor mare și o buza frontală mai adâncă. Anvelopele sunt acum Michelin Cup 2 ca standard, combinate cu un unghi de camber mai mare pentru a produce mai multă tracțiune laterală. Programul de Vectorizare a Cuplului pe Toate Roțile a fost reglat pentru a profita de gripul mecanic și aerodinamic suplimentar, în timp ce sistemul de direcție a fost rafinat pentru un răspuns mai bun. În cele din urmă, o nouă generație de frâne din carbon-ceramic prezintă un strat de matrice de siliciu pentru a îmbunătăți performanța generală.

Pe scurt, modificările sunt bune pentru o reducere cu 3,8 secunde a timpului de tură pe pista Nardo Handling. Detaliind acest lucru: Pista Nardo Handling are 3,8 mile lungime, cu o porțiune dreaptă de 0,6 mile, ceea ce înseamnă că Nevera R este cu un secundă mai rapidă pe fiecare milă de pistă.

Related posts