După zvonurile privind dispariția mărcii, spaniolii vor să arate tuturor că greșeau când îngropau marca sub succesul Cupra și vor să spună în acest an răspicat că sunt mai vii ca niciodată. Ei au un plan de împrospătare a gamei, Leon-ul actualizat va fi primul care va sosi, având un sistem de infotainment îmbunătățit și un tren de putere PHEV de nouă generație.
Seat, membrul adesea neglijat al Grupului VW, este pregătit pentru o revigorare în timp ce CEO-ul său a dezvăluit planuri pentru reîmprospătările viitoare din întreaga sa gamă, inclusiv modelele Ibiza, Arona, Leon și Ateca. Producătorul spaniol de automobile își concentrează atenția către motoarele cu combustie eficiente din punct de vedere al consumului de carburant și electrificate pe măsură ce se pregătește pentru sfârșitul eventual al erei ICE.
În timp ce prioritizează această tranziție, Seat își îndreaptă atenția și către introducerea unui vehicul electric odată ce platformele electrice accesibile devin mai răspândite.
În cadrul conferinței anuale a media a Grupului VW, Wayne Griffiths, CEO-ul Seat și Cupra, a declarat: „Mesajul meu este clar, marca Seat se află într-o stare excelentă și vom continua să jucăm un rol cheie în realizarea creșterii noastre profitabile în viitor. Este important ca Seat să revină acolo unde îi este locul, continuând creșterea cu două cifre pe care am realizat-o anul trecut.”
„În călătoria noastră către electrificare, vom lansa mașini plug-in hibride îmbunătățite și eficiente în consumul de carburant pe întreaga marcă Seat până la sfârșitul erei de combustie. Lucrăm pentru a investi în marcă și vom actualiza Seat Ibiza, Arona, Leon și Ateca,” a adăugat Griffiths.