Renault Captur – Facelift de aliniere la gamă

Da mai departe!

Renault Captur a primit recent un facelift de aliniere la noul design al gamei adus odată cu Rafale. La testele Autoreport.ro a venit în echiparea Alpine și lanț cinematic full-hybrid.
Renault Captur adoptă acum noul limbaj de design inițiat de Gilles Vidal, Head of Design la Renault. Jucându-se cu modurile în care cade lumina, cu liniile întinse și detaliile precise, noul limbaj creează un efect de eleganță și dinamism. Cu noua sa parte frontală, Captur are un aspect mai premium.
Modelul își păstrează versatilitatea, caroseria biton și spațiul interior generos, împreună cu o gamă de echipamente hi-tech ingenioase. Pe lângă aceste calități, care fac parte deja din ADN-ul său, noua generație Captur vine o serie de caracteristici noi. Mai expresiv la interior și la exterior, designul oferă o notă de eleganță și spirit sportiv, prin noua echipare Esprit Alpine.
Noul Captur este mai lung (4,23 m sau +11 cm), propune jante de 18 inch și un ampatamentul mărit (2,63 m sau +2 cm). Designul său reinventat, reglajele sale perfect milimetrice, luminile LED cu semnătura luminoasă în forma literei C, luminile spate mai subțiri și inserțiile decorative cromate contribuie la îmbunătățirea calității. Capota sculptată care plonjează, plafonul stilizat în spate şi reducerea suprafeței vitrate sporesc dinamismul.
În interior regăsim un Smart Cockpit înclinat ușor spre conducător, cu o nouă consolă de bord. Oferind cele mai noi tehnologii și cele mai mari ecrane din categoria sa, noul SUV de segment B propune o ergonomie modernă pentru o experiență de conducere imersivă. Habitaclul are o tapițerie nouă și ecrane noi de bord. Disponibil în funcție de echipare, sistemul multimedia OpenR Link cu Google încorporat oferă cea mai bună tehnologie la bord prin Android Automotive, o premieră mondială pentru segmentul B. Arhitectura electronică complet nouă duce siguranța la un nou nivel, cu o gamă de sisteme de ultimă generație pentru asistența la conducere, inclusiv funcția de conducere hibridă predictivă și Active Driver Assist, pentru conducerea autonomă de nivel 2.

Cu toate acestea, nu este revoluționară doar poziția de conducere. Întreg spațiul destinat pasagerilor din a intrat într-o nouă dimensiune a calității materialele folosite fiind acum mai bune.

O componentă cheie a „Smart Cockpit-ului”, ecranul multimedia de 9,3 inch (de două ori mai mare în comparatie cu versiunea de 7 inchi, măsurat în diagonală) este cel mai mare din segment. Această tabletă portret, ușor curbată, modernizează habitaclul, iar ușoara curbură îmbunătățește lizibilitatea ecranului. Orientat spre șofer, cu noul sistem multimedia Renault EASY LINK, toate serviciile multimedia, navigație și infotainment-ul sunt ușor accesibile, la fel ca și setările MULTI-SENSE și parametrii pentru sistemele de asistență la conducere.

Ca în cazul lui Clio V, noul Captur se mândrește cu un ecran digital în zona panoului de bord. Acest ecran color măsoară între 7 și 10,2 inch și oferă o metodă foarte intuitivă de personalizare a experienței la condus. Versiunea de 10,2 inch include sistemul de navigație GPS afișat pe ecran. Cu cele două ecrane de 9,3 și 10,2 inch, Noul Captur are unul dintre cele mai mari ecrane de afișare din categoria sa.

Consola centrală este asociată cu un schimbător futurist EDC „e-shifter„, care asigură mișcări fluide, precise pentru a îmbunătăți experiența de conducere. Spațiul de depozitare poate fi personalizat pentru a se potrivi cu ambianța interioară și este pus în evidență cu ajutorul unei lumini ambientale LED.

Modelul testat de noi este deja cunoscutul sistem full hibrid E-Tech care dezvoltă 145 CP și este compus din două motoare electrice – unul de 36 kW și un generator de 18 kW – și unul termic în patru cilindri. Motorul de sub capotă are 1.6 litri și pune în slujba șoferului 94 CP. Puterea totală de 145 CP a sistemului este transmisă roților printr-o cutie inteligentă multimodală fără ambreiaj. În această combinație mașina este sprintenă și stabilă. Deși este o mașină de oraș, se comportă foarte bine și la drumuri lungi, iar în mediul urban are ca avantaje economia și ecologia.
Conform producătorului, modelul Renault Clio are în dotare 20 de sisteme avansate de asistență a șoferului (ADAS) împărțite în trei segmente: conducere, parcare și siguranță.

Renault Captur Facelift E-Tech Esprit Alpine Multimode
0-100 km/h: 10,6 secunde
Viteza maximă: 170 km/h
Motor termic
Cilindree (cmc): 1.598
Putere (CP): 94 la 5.600 rpm
Cuplu maxim (Nm): 148 la 3.200 rpm
Capacitate acumulator: 1,2 kWh
Motor electric (integrat în transmisie)
Putere: 49 CP
Cuplu maxim: 205 Nm
Ansamblu:
Putere (CP): 145 la 5.600 Nm
Dimensiuni: L/l/î 4.227/1.797/1.576
Masă proprie: 1.361 kg
Volum portbagaj (l): 326
Consum mediu: 4,5 l/100 km (mixt)
Cutie de viteze: Multimodală

Related posts