Renault a prezentat Kadjar facelift

Da mai departe!

Renault a prezentat astăzi Kadjar facelift, model care va debuta la Salonul Auto de la Paris. Încă de la început,
modelul a beneficiat de experiența partenerului Nissan în ceea ce privește eficiența tracțiunii integrale.

O noutate importantă o reprezintă adoptarea blocurilor optice LED. Pe baza identitatii vizuale sub forma literei ‚C”, Kadjar
propune semnalizatoare, stopuri şi lumini de ceata cu tehnologia Pure Vision LED. Designerii au retușat partea frontala și
spatele modelului, pentru a spori atractivitatea. Atât grila fată cat şi bara spate au noi inserții şi detalii cromate. în gamă,
clienţii pot opta pentru tipuri de roți de 17 și 19 inch, precum și trei culori inedite

Interiorul a fost revizuit, în așa fel încât să fie cât mai agreabil, în utilizarea zilnică. Partea centrală a tabloului de bord găzduiește un nou ecran multimedia, care oferă o luminozitate şi o sensibilitate la atingere îmbunătățite. În noua gama, modelul propune nuanțe inedite, precum și tapițerii avand texturi cu efect 3D. Tapițeria Alcantara este disponibilă și pe noua echipare Black Edition. La exterior, această versiune iese în evidență datorită jantelor de aliaj de 19 inch, scuturilor de protecție în nuanțe contrastante și oglinzile retrovizoare negre.
Noul Kadjar adoptă cea mai recentă generație de motoare Renault.
Benzina : 1.3 TCe FAP
Noul SUV adoptă motorul 1.3 TCe inaugurat pe Scenic și apoi lansat pe Captur și Megane. Acest motor are patru versiuni: TCe 140 FAP cuplat cu o cutie de viteze manuală, TCe 140 FAP cuplat cu o cutie automată cu dublu ambreiaj EDC, TCe 160 FAP cuplat cu o cutie de viteze manuală şi TCe 160 FAP cuplat cu o cutie automată cu dublu ambreiaj EDC.
Diesel:
• Blue dCi 115 are 5 CP în plus și un cuplu cu 10 Nm mai mare decât motorul din generația anterioară. Disponibil
cu o cutie de viteze manuală, acesta va fi oferit ulterior cu transmisia automată cu dublu ambreiaj EDC.
• Blue dCi 150 este motorizarea de top pentru Kadjar, avand o putere mai mare cu 20 CP față de modelul
precedent. Cuplat la o cutie de viteze manuală, acesta va fi oferit atât cu transmisie 4×2 cât şi cu transmisie 4×4.
Transmisia integrala 4WD, îi permite noului model să evolueze pe drumuri alunecoase. Șoferul poate alege modul de transmitere: „2WD“, „4WD AUTO“ sau „4WD LOCK“. Garda la sol este de 200 mm, unghiul de atac este de 17 °, iar cel de degajare este de 25 °.
Pentru versiunile 2WD, Kadjar propune Extended Grip. În combinație cu anvelopele all season, acest sistem de control optimizează tracțiunea vehiculelor și facilitează condusul pe drumuri noroioase sau nisipoase. Comercializarea în Romania este programată în prima parte a anului 2019.

Related posts