Porsche Panamera 4 – sport/lux cu tracțiune integrală

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Un sedan sport cu tracțiune integrală este visul suprem al multora. Porsche Panamera 4 s a venit la testele AutoReport.ro pentru a arăta ca este candidatul ideal pentru acest post.
Faceliftul Porsche Panamera, cu ampatament mărit, este echipat acum din fabrică cu pachetul Sport Design pentru partea frontală, incluzând grile de admisie a aerului cu un desen agresiv, prize de aer laterale lărgite și un modul de lumini cu o singură bară. Modulele farurilor duale Turbo sunt acum mai depărtate unul de celălalt. Modificările sunt destul de subtile, dar fanii mărcii le vor sesiza imediat.
Banda luminoasă din spate, redesenată, trece acum perfect peste capacul portbagajului, cu un contur adaptat. Astfel, asigură o conexiune continuă între cele două grupuri de stopuri LED, reproiectate și ele.
Modelul testat de noi, Panamera 4 reprezintă sedanul cu tracțiune integrală perfect. Confortul și sportivitatea beneficiază atât de componente de șasiu îmbunătățite, cât și de sisteme de control în combinație cu noile generații de direcție și anvelope.
Sub capota modelului testat de noi se află un motor V6, de 3 litri, pe benzină. În marea de mașini echipate cu motoare cu capacitate mai mică decât cutiile de lapte, noi ne-am bucurat de sportivitatea a 330 CP și de transmisia PDK care este aproape ireproșabilă. Comportamentul dinamic al mașinii este unul ireproșabil, atât pe drumuri normale, cât și pe autostradă. Sprintul sportiv al modelului Porsche beneficiază și de ajutorul motorului electric, performanțele fiind unele de top.
Pachetul Sport Chrono, include comutatorul de schimbare a modurilor de condus. Printre acestea se numără modurile deja familiare ”Sport” și ”Sport Plus”. Ultimele două moduri de condus fiind perfecte pentru un sedan care ajunge de la 0 la 100 km/oră în puțin peste 5 secunde.
În interior este suficient spațiu pentru patru persoane, care vor călători în condiții ideale. Materialele sunt din cele mai bune, iar finisajele sunt în zona de lux. Un ecran tactil de 12,3 inci funcționează drept unitate centrală de control și afișaj PCM. Conducătorul auto poate avea acces la diferite informații specifice automobilului hibrid atât aici, pe ecran, cât și pe panoul de bord. Atât afișajul pentru funcția boost, cât și cel pentru rularea hibridă sunt practice și informative.
Porsche Communication Management (PCM) a fost îmbunătățit și include funcții și servicii digitale suplimentare, cum ar fi controlul vocal online îmbunătățit Voice Pilot, Radar de risc pentru semnalizare rutieră și informații actualizate despre pericole, wireless Apple CarPlay și multe alte servicii Connect. De asemenea, Panamera oferă o gamă extinsă de sisteme inovatoare de asistență, cum ar fi sistemul de asistență la păstrarea benzii Lane Keeping Assist, acum în standard, cu recunoașterea indicatoarelor rutiere, precum și Porsche InnoDrive, inclusiv Adaptive Cruise Control, sistemul de asistență pe timp de noapte Night Vision Assist, sistemul de asistență la schimbarea benzii Lane Change Assist, faruri cu matrice LED inclusiv PDLS Plus, asistență la parcare Park Assist, inclusiv imagine 360o Surround View și afișaj pe parbriz.

Porsche Panamera 4 V6 PDK
0-100 km/h: 5,3 secunde
Viteza maximă: 268 km/h
Cilindree (cmc): 2.894
Putere (CP): 330 la 5.400 rpm
Cuplu maxim: 450 Nm la 1.800 rpm
L/l/î: 5.049 / 1.937 / 1.423
Masă proprie: 1.900 kg
Volum portbagaj (l): 495
Consum mediu: 7,5 l/100 km (urban)
Cutie de viteze: PDK

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwitterlinkedinrssyoutube

Related posts