Noul Porsche Carrera S renunță la manuală

Da mai departe!

Porsche adaugă noul Carrera S la gama de modele 911. Odată cu această nouă generație, Carrera S nu mai primește cutie de viteze manuală. Cu motorul boxer turbo de 3,0 litri, de 353 kW (480 CP) și echipare standard îmbunătățită, modelul se află între 911 Carrera și 911 Carrera GTS.

Porsche relansează 911 Carrera S. În cadrul liniei de modele Carrera, acesta reduce decalajul dintre 911 Carrera și 911 Carrera GTS T-Hybrid, care este mai orientat spre performanță. Sistemul său de propulsie a fost îmbunătățit semnificativ și atinge acum niveluri de performanță care erau rezervate anterior modelelor 911 Carrera GTS din generația precedentă. În plus, lista extinsă de echipamente standard și opțiunile de personalizare semnificativ crescute în comparație cu 911 Carrera îi sporesc atractivitatea. Mașina sport este disponibilă în versiunile Coupé și Cabriolet.

Emblematicul motor boxer de 3,0 litri twin-turbo, cu șase cilindri, a fost îmbunătățit fundamental pentru a fi utilizat în noul 911 Carrera S. Rezultatul este o creștere semnificativă a puterii, cu o reducere simultană a emisiilor. Puterea sa, de 353 kW (480 CP), cu un cuplu de 530 Nm, reprezintă o creștere cu 22 kW (30 CP) față de predecesorul său. Pentru a obține această performanță și eficiență sporite, Porsche a montat turbocompresoare noi și a optimizat mult răcirea cu aer, printre altele. Noua mașină sport se bazează acum pe designul modelelor 911 Turbo din generația anterioară. Carrera S Coupé accelerează de la zero la 100 km/h în 3,3 secunde și atinge o viteză maximă de 308 km/h. O transmisie Porsche cu dublu ambreiaj (PDK), cu opt trepte, transmite puterea către roți.

 Pachet extins de echipare standard, opțiuni exclusive

Porsche a îmbunătățit semnificativ echiparea standard pentru Carrera S, care include roți Carrera S de 20/21 inch, un sistem de evacuare sport cu țevi de eșapament de culoare argintie și Porsche Torque Vectoring Plus (PTV+) – care nu este disponibil pentru Carrera. Noul sistem de frânare oferă o îmbunătățire semnificativă în ceea ce privește dinamica de conducere. Sistemul, familiar de la 911 Carrera GTS și furnizat standard, cu etriere de frână și discuri roșii, de 408 milimetri în față și 380 mm în spate, asigură viteze remarcabile de decelerare.

La cerere, Porsche oferă sistemul Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) și suspensia sport PASM, care permite reducerea gărzii la sol cu 10 milimetri, combinată cu direcția spate. Sistemul hidraulic de amortizare a fost optimizat în comparație cu modelul anterior, oferind o manevrabilitate și mai bună, cu o precizie sporită și o capacitate de răspuns rafinată. Direcția, în combinație cu cea de pe puntea din spate, este mai precisă, iar kinematica axei față a fost ajustată. Acest lucru asigură o manevrare și mai agilă și mai directă, sporind, de asemenea, semnificativ stabilitatea la viteze mari.

Standardele înalte de calitate și exclusivitate pentru Carrera S sunt la fel de evidente și în interiorul mașinii. Modelul vine echipat cu un pachet de piele negru. Scaunele, tetierele, panoul de bord, panourile ușilor și sistemul opțional de scaune spate de pe modelul Coupé sunt decorate cu piele fină. Ca și în cazul celorlalte modele Carrera, scaunele din spate rabatabile sunt disponibile fără costuri suplimentare, ca alternativă la configurația standard cu două locuri. Versiunea Cabriolet este echipată cu un sistem de banchete spate.

Ca opțiune, utilizarea pielii poate fi și mai extinsă, acoperind suprafețe mari din interior – inclusiv capacul torpedoului, panourile laterale și baza scaunelor. La cerere, Porsche adaugă cusături contrastante în nuanța Crayon. Carrera S beneficiază pe deplin de dotările standard îmbunătățite, care se regăsesc în întreaga serie de modele. Acestea includ elemente precum farurile Matrix LED și un încărcător wireless pentru smartphone. Echipările opționale includ un sistem de ridicare pentru puntea față, farurile inovatoare cu LED-uri HD-Matrix și pachetul Sport Chrono, cu aplicația Porsche Track Precision, ideală pentru zilele pe circuit.

Noul 911 Carrera S este acum disponibil la comandă în versiunile Coupé sau Cabriolet cu tracțiune spate. Prețurile pentru 911 Carrera S din România, inclusiv TVA și echipamente specifice țării, încep de la 162.504,02 EUR pentru Coupé, în timp ce Cabriolet pornește de la 176.944,67 EUR.

Related posts