Mitsubishi Outlander – al treilea capitol

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Mitsubishi a avut o gamă de modele destul de învechită în acest an și dădea semne prin conceptele sale prezentate pe la saloane că pregătește lucruri interesante. Cu unul dintre acestea este acum AutoReport.ro față în față: este vorba de noul Outlander.

Dacă în trecut Outlander era unul dintre cele mai conservatoare SUV-uri din clasa sa, acum situația s-a schimbat radical: cel puțin din punct de vedere al designului este unul dintre cele mai futuriste. Aceasta este a 3-a generație a popularului SUV japonez.
Un design bine gândit, dar și linii cu mult crom au dus Outlander-ul destul de departe și, acum alții vor trebui să țină pasul cu el. Noua identitate vizuală se numește „Dynamic Shield” și pare că place tuturor celor care au intrat în contact cu mașina noastră de test. Partea față este mai agresivă, liniile laterale mai frumos conturate, iar spatele are blocuri optice mai bine desenate. Aceasta identitate vizuala va fi aplicata gradual la întreaga gamă.
Mai lung cu 40 mm (până la 4.695 mm), subţire, solid şi mai bine desenat, Noul Outlander (MY16) apare ca un vehicul semnificativ modificat faţă de predecesorul său – o reflexie a răspunsurilor clienţilor din UE.
Interiorul este mai rafinat decât la precedenta generație, dar schimbările nu sunt radicale. Inspirându-se de la vehiculul Outlander PHEV Concept-S mult apreciat în 2014, designerii MMC au intenţionat să perfecţioneze experienţa la bordul unui Outlander. Aici acum totul e nou, de la forma volanului și până la consola centrală ce adăpostește sistemul de infotainment.
5 persoane adulte au loc în interiorul acestei mașini, cu tot cu bagajele aferente. Pe de altă parte, japonezii ne-au prezentat la lansare o mulțime de tabele care arată că noul model este mai bine antifonat și mai confortabil. Dar, după testul nostru putem să confirmăm acest lucru. Ne-au încântat materialele, dar și lipsa zgomotelor din interior la viteze mari.
Sub capotă avem clasicul motor de 2,2 litri DI-D cuplat la o cutie manuală cu 6 trepte. Motorul oferă o putere de 150 CP, sumă care nu parte impresionantă, dar cu ajutorul căreia, Outlander se descurcă foarte bine. Mașina stă foarte bine pe drum datorită sistemului de tracțiune integrală, suspensiile oferă un confort destul de bun. În cazul Noului Outlander, sistemul S-AWC oferă patru modele de operare: AWC Eco, Normal, Snow și Lock.

În ceea ce privește siguranța, în plus faţă de sistemele Lane Departure Warning (LDW), Adaptive Cruise Control (ACC), Forward Collision Mitigation (FCM), Noul Outlander PHEV (MY16) este dotat în plus la capitolul siguranţă cu mai multe noi sisteme: Ultrasonic Mis-acceleration Mitigation System (UMS) și noul Monitor Multi-around cu imagine Bird-View.

Mitsubishi Outlander 2.2 DID 4×4

– 0-100 km/h: 10,2 secunde
– Viteza maximă: 200 km/h
– L/l/î: 4.695/1.810/1.680
– Masă proprie: n/a
– Volum portbagaj (l) n/a
– Cilindree (cmc) 2.268
– Putere (CP) 150 la 3.500 rpm
– Cuplu maxim (Nm) 380 la 1.750 rpm
– Consum mediu 6 l/100 km (mixt)
– Cutie de viteze manuală 6 trepte

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwitterlinkedinrssyoutube

Related posts