Isuzu D-Max – regele muntelui

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Isuzu D-Max a primit o nouă față, platformă nouă dar și sisteme noi care îl duc mai ușor în anul 2021. AutoReport.ro a testat în premieră noul pickup japonez. I-am făcut „rodajul”, adică primii 700 kilometri de pe bord.


Putem afirma cu mândrie două lucruri: suntem primii care am scos noul Isuzu D-Max la un drum mai lung prin România și tot primii care am părăsit cu el asfaltul. Modelul testat de noi este cel cu cutie de viteze manuală, 6 trepte, Double Cab și mai multe caracteristici interesante pe care urmează să le detaliem. Per total, putem să spunem că o facem în premieră.
La baza fiecarui vehicul Isuzu D-Max sta ADN-ul de camion – o combinatie rafinata de putere, eficienta si fiabilitate, dezvoltat in peste un secol de inginerie la cel mai inalt nivel. Isuzu este unul dintre cei mai mari producatori de motoare diesel din lume, cu peste 25.000.000 de propulsoare facute pana acum.
Din punct de vedere al designului, D-Max a devenit mai urbanizat. A primit linii care amintesc de un SUV, nu mai este atât de pătrățos, iar silueta laterală este una frumos desenată. Blocurile optice au făcut și ele un salt în timp, fiind mai moderne, cu semnătură luminoasă LED distinctă și însoțite de o grilă frontală frumos desenată și cu mult crom ca să placă și mai la Est.
În spate, inclusiv capacul benei a primit niște linii de design frumoase, pentru a se potrivi mai bine cu noile blocuri optice spate. Diverse praguri și scuturi întăresc imaginea de vehicul dur și gata de orice provocare.
Noul Isuzu D-Max este echipat cu propulsor desel de concepție nouă: de 1.9 litri care produce 164 CP și un cuplu maxim de 360 Nm. Pe mașina de test, acesta era cuplat la o transmisie manuală destul de bine etajată și care avantajează motorul mai ales în mod offroad. Noul D-Max este mai sprintem și mai confortabil pe asfalt, spre deosebire de generația testată anul trecut. La incursiunile în offroad, D-Max a rămas la fel cum îl știam: robust și un model pe care te poți baza. Downsizingul de la motor ar fi putut să vă ducă cu gândul la o scădere de putere, dar propulsorul de 1,9 litri este la fel de potent. Motorul stă și bine la capitolul durabilitate, deoarece nu este prima dată când luăm cunoștință cu el.
La interior, plasticele sunt mai bune, finisajele bune și robuste, iar designul pare mai modern. Ok, din punct de vedere al sistemului de infotainment nu ne putem lăuda, deoarece am primit o versiune de bază ce permite, totuși, conectare bluetooth și aux. Cinci persoane pot călători în condiții bune în această mașină, iar carosarea benei este soluția ideală pentru a beneficia la maxim de un portbagaj imens.
Isuzu D-Max se comportă mai bine decât oricând, cu un sistem de comutare 4×4 impecabil, control electronic al stabilității (ESC) și un Sistem de Control al Tracțiunii (TCS), cu ABS și EBD. Din punct de vedere al siguranței, Isuzu D-Max a luat recent 5 stele de la EuroNCAP, modelul testat de noi fiind echipat cu cele mai noi sisteme de siguranță: Active Brake Assist, Hill Assist, Hill Descent Control, Lane Assist și control al unghiului mort, printre multe altele.

Isuzu D-Max Double Cab Style 1.9 4×4 MT
Viteza maximă: 180 km/h
L/l/î: 5.265/1.835/1.790
Masă proprie: n/a kg
Cilindree (cmc): 1.898
Putere (CP): 164 la 3.600 rpm
Cuplu maxim (Nm): 360 la 1.800 rpm
Consum mediu: 7 l/100 km
Capacitate rezervor: 76 litri
Transmisie: manuală, 6 trepte

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwitterlinkedinrssyoutube

Related posts