Coronavirus: Mazda anunță că își ajustează producția ca răspuns la pandemia mondială

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Mazda Motor Corporation dorește să își exprime sincera preocupare și gândurile bune pentru toți cei care suferă din cauza pandemiei de coronavirus și transmite sincere condoleanțe familiilor afectate.

Ca răspuns la răspândirea globală a noului coronavirus, multe țări și-au consolidat rapid măsurile de prevenire a infecțiilor, inclusiv punerea în aplicare a restricțiilor de mobilitate, suspendarea afacerilor și limitări asupra activităților companiilor. Drept urmare, Mazda a decis să ajusteze producția la fabricile sale la nivel global din cauza dificultăților în achiziționarea de piese, a scăderii vânzărilor pe piețele globale și a incertitudinii vânzărilor viitoare.

Mazda intenționează să suspende producția timp de 13 zile și să opereze în schimburi de zi numai timp de opt zile la uzinele Hiroshima și Hofu în perioada 28 martie – 30 aprilie. Mazda intenționează să transfere o parte din producția programată inițial pentru această perioadă în al doilea trimestru al anului fiscal care se încheie în martie 2021, sau mai târziu, în funcție de cum evoluează situația. În această perioadă, operațiunile administrative vor fi întreprinse ca până acum.

Pentru fabricile de peste granițe, Mazda de Mexico Vehicle Operation se va opri timp de aproximativ 10 zile începând cu 25 martie, iar AutoAlliance (Thailand) Co. Ltd. va suspenda producția pentru o perioadă similară începând cu 30 martie.

Vom continua operațiunile de vânzare în anumite țări, inclusiv Japonia și China. Pentru alte regiuni, inclusiv Europa, vom lua măsuri adecvate care să respecte politicile implementate pentru a preveni răspândirea virusului și vom face tot posibilul pentru a minimiza impactul asupra operațiunilor de vânzare și service pentru clienții noștri. În plus, vom continua să lucrăm la minimizarea impactului virusului asupra partenerilor noștri de afaceri locali care și-au arătat întotdeauna sprijinul.

Prioritatea principală pentru Mazda este sănătatea și siguranța comunităților, clienților și angajaților noștri și vom continua să adoptăm măsuri de prevenire a infecțiilor, cum ar fi comunicarea prin telefon și sterilizarea la birourile și dealerii Mazda.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube

Related posts