Eclipse Cross este foarte electric, dar nu-i „Mitsubishi”

Da mai departe!

Un nume familiar revine ca un SUV electric complet nou, construit în Franța, echipat cu tehnologie de ultimă generație și împărțind același ADN cu un alt model Renault.

Mitsubishi Eclipse Cross a apus. Trăiască noul Eclipse Cross EV. Această a doua generație de SUV se distinge complet de predecesorul său, combinând fundațiile electrice ale Renault Scenic E-Tech cu elemente de design specifice Mitsubishi. Construit de Renault în Franța, noul model va fi vândut exclusiv în Europa.

Eclipse Cross EV se alătură gamei europene în creștere de modele Mitsubishi bazate pe Renault. Acesta urmează modelului Colt (Clio), ASX (Captur) și Grandis (Symbioz), fiind un alt exemplu de strategie de partajare a mărcilor. Poziționat în segmentul SUV-urilor compacte, sub Outlander PHEV, devine, de asemenea, al doilea model complet electric al Mitsubishi în Europa, după i-MiEV, un model de oraș, a cărui producție a fost oprită.

Din punct de vedere vizual, principala caracteristică care diferențiază modelul japonez de omologul său Renault este partea frontală reproiectată, cu faruri LED împărțite, o grilă nouă și prize de aer în bară. Există, de asemenea, o grafică LED proaspătă pentru stopuri și marca Mitsubishi. Restul caroseriei este în mare parte preluat, renunțând la postura de „SUV-coupé” a modelului original Eclipse Cross, introdus în 2017 și care a primit un facelift în 2020.

Cel mai clar mod de a identifica influența japoneză asupra modelului Scenic este în partea frontală. Mitsubishi a modificat partea din față cu faruri LED împărțite, o grilă reproiectată și prize de aer în bară modificate. În spate, grafica actualizată a stopurilor LED și noua marcă îl diferențiază. Dincolo de aceste detalii, caroseria rămâne cea de la Renault, abandonând proporțiile de „SUV-coupé” ale primului Eclipse Cross, lansat în 2017 și care a primit un facelift în 2020.

În interior, cabina adoptă configurația digitală a Renault, cu un panou de instrumente de 12,3 inch și un ecran de infotainment de 12 inch, orientat pe verticală, care rulează serviciile integrate Google. O suită completă de tehnologii de asistență pentru șofer este disponibilă, iar caracterul practic este asigurat de două rânduri de scaune și un portbagaj de 545 de litri (19.2 picioare cubice).


Baze comune

Eclipse Cross EV este construit pe arhitectura Ampr Medium, care este noul nume pentru platforma CMF-EV a Renault, deja folosită la Renault Megane/Scenic E-Tech și la Nissan Leaf/Ariya.

Puterea provine de la un motor electric montat frontal, care produce 215 CP (160 kW / 218 PS), preluând energie de la o baterie de 87 kWh. Mitsubishi a confirmat că o versiune cu putere mai mică, de 168 CP (125 kW / 170 PS) și o baterie de 60 kWh, va urma ulterior.

Related posts