Autoritățile Federale din SUA investighează un defect ascuns în mii de modele Range Rover

Da mai departe!


NHTSA, agenția care efectuează investigația, declară că nu are cunoștință de accidente sau răniri cauzate de problema suspensiei față. Cu toate acestea, problema este sub investigație la mai multe modele Range Rover vândute în SUA și poate duce la un recall al modelelor afectate.

Îngrijorările legate de un potențial defect al componentelor sistemului de direcție au determinat o nouă investigație asupra a peste 91.000 de modele Range Rover Sport. Administrația Națională pentru Siguranța Traficului Rutier din SUA (NHTSA) a deschis o evaluare preliminară după ce a primit multiple rapoarte de la proprietari privind o problemă la fuzeta roții față. Deși nu a fost emisă încă nicio rechemare în service, acest tip de evaluare marchează adesea primul pas semnificativ în acea direcție.

Detalii ale Problemei

Agenția afirmă că anumite SUV-uri Range Rover Sport fabricate între 2014 și 2017 ar putea dezvolta fisuri în articulația superioară a ansamblului fuzetei din aluminiu a suspensiei față. Până acum, au fost primite 12 chestionare de la proprietarii de vehicule (VOQ) care detaliază problema.

Potrivit plângerilor, fuzeta roții față s-a fisurat în punctul în care se conectează la articulația sferică a brațului superior de control, care este fixată cu un șurub de strângere și o piuliță. Îngrijorarea este mai mult decât cosmetică.

Fuzeta susține atât roata față, cât și întregul ansamblu de frânare față. O defecțiune în acest punct ar putea duce la detașarea brațului superior al suspensiei, ceea ce ar crește semnificativ riscul unui accident.

Un total de 91.856 de SUV-uri Range Rover Sport din anii de fabricație 2014-2017 au fost incluse în investigație. Până în prezent, nu au existat rapoarte de accidente, incendii, răniri sau decese legate de ansambluri de fuzete fisurate.

Precedent și Impact


Aceasta nu este prima dată când JLR se confruntă cu o problemă similară. La începutul anului 2017, a emis o rechemare în service pentru modelele Range Rover Evoque din 2016-2017 și Land Rover Discovery Sport, relevând că articulațiile inferioare ale brațului de control către fuzeta roții ar putea fi strânse excesiv. La acea vreme, s-a menționat că, dacă elementul de fixare ceda, fuzeta roții s-ar putea separa de ansamblul brațului inferior de control al suspensiei față.

Related posts