Hyundai a parcurs un drum lung în ultimele decenii, transformându-se dintr-un startup concentrat pe valoare într-o companie la același nivel cu Ford, General Motors și Toyota. Acest lucru este din nou evident astăzi, deoarece compania sărbătorește producerea vehiculului cu numărul 100 de milioane.
Această realizare a fost posibilă în 57 de ani, dar vine la puțin peste un deceniu după ce vehiculul cu numărul 50 de milioane a fost produs în 2013. Ca parte a festivităților, vehiculul cu numărul 100 de milioane și primul vehicul din următoarea sută de milioane au fost livrate proprietarului său în cadrul unei ceremonii la uzina Ulsan din Coreea de Sud.
Această unitate este extrem de importantă pentru Hyundai, fiind deschisă în 1968 și considerată „locul de naștere al dezvoltării industriei auto coreene.” Hyundai a menționat, de asemenea, că uzina a produs primul automobil independent fabricat în masă din Coreea de Sud, Pony, în 1975.
Curios, producătorul auto a evitat o incursiune în trecut, dar Hyundai Motor Company a fost înființată în 1967 și a început producția în masă a modelului Cortina în anul următor. După cum probabil sugerează numele, acesta a fost construit în colaborare cu Ford.
Avansând până în 1985, Hyundai a lansat prima generație Sonata și a înființat Hyundai Motor America. Modelul Excel a ajuns în Statele Unite anul următor și a devenit rapid un best seller.
Până în 1992, Hyundai construise 5 milioane de vehicule și a introdus primul lor concept cunoscut sub numele de HCD-I. Au achiziționat Kia Motors șase ani mai târziu, iar restul, cum se spune, este istorie.
Într-o declarație, CEO-ul Hyundai, Jaehoon Chang, a spus: „Atingerea producției globale cumulate de 100 de milioane de vehicule este un punct de referință semnificativ, posibil datorită clienților noștri din întreaga lume care au ales și au susținut Hyundai Motor încă de la început.” El a adăugat: „Asumarea unor provocări îndrăznețe și urmărirea constantă a inovației ne-a permis să atingem o creștere rapidă și ne va împuternici să facem „un pas mai departe” spre alte 100 de milioane de unități ca lider al mobilității.”