Yamaha Tracer 700 – o motocicletă impresionantă

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Fără nicio electronică revoluţionară, fără suspensie specială, fără pneuri speciale, Yamaha Tracer 700 este pur şi simplu o motocicletă accesibilă, confortabilă, practică şi agilă.

Cu Tracer 700 te acomodezi foarte rapid, iar dacă o balansezi puţin stânga-dreapta, observi că are un centru de greutate coborât, iar masa de 196 kg (cu plinurile făcute) pare foarte mică.
Doar 8.200 EURO (toate taxele incluse) şi vei primi o motocicletă care este capabilă de aproape orice. Este suficient de confortabilă pentru a parcurge un drum lung şi suficient de sportivă pentru cei 75 de cai putere. Ghidonul este suficient de îngust şi îţi permite o manevrabilitate bună în oraş. Comenzile sunt uşor şi rapid de acţionat, cu exepţia claxonului la care ajungi cam greu cu degetul mare în cazul manevrelor rapide.
Această superbă motocicletă, a fost dezvoltată de pe platforma lui MT-07, cu modificări ale suspensiei şi a braţului oscilant, care a fost prelungit şi oferă un ampatament de 1450 mm, rezultând o motocicletă care este gata să atragă o nouă generaţie de rideri prin consolidarea şi revigorarea gamei actuale, Sport Tourer.
La fel ca Tracer 900, modelul 700, vine cu faruri duble, carenă frontală aerodinamică, protecţii destul de mari in zona mâinilor, paravânt mic dar reglabil pe inălţime, toate având un efect protector impotriva vântului chiar şi la viteze de peste 130 km/h.
Motorul, având o cilindree de 689 cc, in 2 cilindri, a fost dezvoltat cu ajutorul filozofiei Yamaha „crossplane”, producând un sentiment puternic de acceleraţie şi tracţiune excelentă pentru o plimbare interesantă, iar rezervorul de 17 litri de combustibil poate acoperi distanţele mari de alimentare.
Frânele, marca NISSIN, sunt un alt punct forte pentru Tracer 700, pe roata faţă frânarea se face pe două discuri duble de 282 mm şi etriere cu patru pistonaşe, iar pe roata spate pe un disc de 245 mm. Frânele sunt dotate cu sistem ABS standard și sunt foarte bine setate, chiar dacă nu există sistem de frânare combinat pe acest model, în timp ce sistemul de frânare al motorului va suplimenta nevoile de oprire oferind o decelerare liniară, care ar produce cu siguranţă o notă mai antrenantă cu un sistem de evacuare personalizat.
Instrumentaţia bordului este o altă piesă frumoasă, oferind un ecran LCD complet multifuncţional digital, având un turometru care rulează în partea de jos a ecranului, in partea centrală este afişată viteza de deplasare, treapta de viteză, indicatorul de combustibil, temperatura exterioară sau temperatura motrului precum şi consumul de combustibil. Inălţimea şeii de 835 mm şi poziţia de condus iţi permit să vezi bordul fară a lăsa capul in jos.
Ca şi în cazul tuturor motocicletelor din zilele noastre, modelul Tracer 700 vine cu o listă de accesorii, cum ar fi un sistem de navigaţie, cutii laterale şi sistem de evacuare sport.

Specificaţii tehnice Yamaha Tracer 700

Motor: 2 cilindri, 4 timpi, 4 valve, DOHC
Răcire: cu lichid
Capacitate : 689 cmc
Raport de compresie : 11,5 : 1
Putere: 75 CP la 9,000 rpm
Cuplu: 68,0 Nm la 6.500 rpm
Cutie de viteze: 6 trepte
Pornire : electrică
Transmisie: pe lanţ
Consum mixt: 4.3 l/100 km
Dimensiuni : 2138 x 806 x 1270 mm (LxlxH)
Inalţime şa: 835 mm
Garda la sol: 140 mm
Greutate: 196 kg
Anvelope faţă: 120/70 R17 M/C 58W (
Anvelope spate: 180/55 R17 M/C 73W (
Suspensie faţă: furcă telescopică, cursă 130 mm
Suspensie spate: basculă, cursă 142 mm
Capacitate ulei: 3 L
Rezervor: 17 L

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube

Related posts