Toyota desemnată de Interbrand cel mai valoros brand auto

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Toyota este cea mai bine clasată marcă auto în clasamentul Best Global Brands 2020 realizat de Interbrand, companie globală de consultanță. Producătorul japonez este cotat cu cea mai mare valoare de brand din istoria sa, de 51,595 miliarde de dolari SUA. 

Toyota se situează pe locul 7 în clasamentul global al brandurilor mondiale. Următoarele companii auto aflate în top sunt Mercedes-Benz (locul 8) și BMW (locul 11). Aceste mărci premium confirmă după ani de prezență în acest top.

Constructorul auto japonez, care pe lângă vehiculele marca Toyota produce şi sedanul Camry, automobilele hybrid Prius şi modelele de lux Lexus, a precizat că în 2019 vânzările sale globale de vehicule au înregistrat o creştere de 1,4% comparativ cu 2018, acesta fiind al patrulea an consecutiv de creştere.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwitterlinkedinrssyoutube

Related posts