Renault Koleos – cel mai mare francez

Test Renault Koleos (1)
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

AutoReport.ro s-a grăbit să testeze noul SUV intrat în oferta Renault. Este vorba de Koleos, un produs care o dată cu noua generație s-a maturizat și s-a rafinat pentru a trece în vârful gamei de SUV-uri în care mai existau deja Captur și Kadjar.

Noul KOLEOS preia noua linie de design Renault, deja utilizată pentru restilizarea întregii game. Precum Talisman, Koleos este un vehicul de segment D și reprezintă vârful de gamă Renault. Stilul său exterior reflectă această poziționare. Semnătura luminoasă față, în forma literei C („C-Shape”), se prelungește dincolo de blocurile optice – precum la Talisman – fapt care îi conferă și mai multă putere. În spate, stopurile de zi, precum și cele de noapte sunt dotate cu tehnologie Edge Light care conferă un efect 3D pentru o lumină cât mai naturală, perfect vizibilă de aproape, dar și de la distanță. Adăugarea elementelor cromate, mai strălucitoare, din partea frontală și de pe aripa vehiculului îmbunătățesc calitatea percepută, iar cele din partea inferioară a barei de protecție spate conturează evacuarea dublă și reprezintă un element ornamental distinctiv.
Pentru Noul Koleos, exteriorul a fost conceput pentru a oferi tuturor pasagerilor cel mai bun confort interior. Ampatamentul de 2710 mm – pentru o lungime totală de 4670 mm – este unul dintre cele mai lungi din segment îi permite modelului să revendice un spațiu record. De asemenea, cu raza de 289 mm la genunchi, scaunele din spate conferă cel mai bun spațiu în segment, iar înălțimea și lățimea la nivelul umerilor și coatelor sunt foarte generoase.
Sub capotă găsim motorul diesel 2.0 dCi de patru cilindri și 16 valve, echipat cu un turbocompresor cu geometrie variabilă, o șină de combustibil presurizat la 1600 bari și injectoare piezo-electrice. Acest motor dezvoltă o putere de 175 CP (127 kW) la 3750 rpm și un cuplu de 380 Nm pe un interval de 2000 la 3000 rpm.
Noul KOLEOS oferă o poziție de condus înaltă cu excelentă vizibilitate. În comparație cu un sedan tradițional, în noul KOLEOS poziția de condus este mai înaltă cu 150 mm, o dotare care conferă confort și încredere, apreciată de clienții de SUV. Mânerele disponibile pe ambele părți ale consolei centrale evocă lumea motoarelor off-road, oferind interiorului o notă de sportivitate. Noul KOLEOS are o poziție impunătoare, cu linii exterioare bine definite care îl diferențiază față de concurenți, și propune un interior rafinat, confortabil și spațios, incluzând 289 mm de spațiu pentru genunchi pentru ocupanții din spate. Dotările disponibile în funcție de piață includ volan încălzit și sistem de degivrare pentru zonele cu climă rece și filtru pentru polen, praf și mirosuri neplăcute.
Noul Renault KOLEOS este dotat cu tehnologia 4×4, ușor de utilizat mulțumită sistemului de tracțiune integrală 4x4i, un sistem care facilitează transferul intre două și patru roți motrice. Nouă transmisie 4×4 disponibilă pe KOLEOS garantează siguranță și stabilitate crescută prin neutralizarea subvirarii și supravirarii și prin optimizarea aderenței în condiții dificile. Noul Koleos oferă, de asemenea, capacități reală în off-road, având o gardă la sol de 213mm.
Renault Koleos a primit sistemul de infotainment R-Link 2, care permite o experiență de conectare personalizabilă. Acest sistem servește ca un centru de control conectat pentru a coordona funcțiile multimedia, sistemul de navigație, funcția hands-free, sistemul radio și sistemele de asistentă a șoferului.
Mașina este echipată cu o mulțime de noi sisteme: pentru siguranță: Sistemul Activ de Frânare de Urgență, pentru alerta: Sistemul de alertă la părăsirea benzii de circulație, alertă pentru menținerea distantei de siguranță, avertizare unghi mort, detectarea oboselii și pentru asistenta: camera video marșarier, comutare automata faza lunga/ faza scurta, senzori de parcare fată, laterali si spate si sistemul Easy Park Assist.

Renault Koleos 2.0 dCi 4×4
0-100 km/h: 9,3 secunde
Viteza maximã: 196 km/h
L/l/î: 4.673/2.063/1.678
Masã proprie: 1.643 kg
Volum portbagaj (l): 498
Cilindree (cmc): 1.995
Putere (CP): 175 la 3.750 rpm
Cuplu maxim (Nm): 380 la 2.000 rpm
Consum mediu: 6 l/100 km (urban)
Cutie de viteze: automatã

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube

Related posts