Renault Captur – mai multe posibilități de personalizare

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Renault Captur este o mai veche cunoștiință a noastră. Acum AutoReport.ro o testează într-o formă mai economică și cu echipare medie.

Captur a venit la noi în echiparea cu economicul motor diesel 1.5 dCi, prilej cu care am efectuat două teste, unul dintre ele pe ruta București-Brăila și retur, iar cel de-al doilea prin București și înprejurimi. De fiecare dată am descoperit același autovehicul pe care ni-l dorim în primul rând pentru consumul de combustibil, dar și pentru confortul oferit.
Partea față este dominată de logoul proeminent și de grila neagră de dimensiuni mari. Liniile inspiră în același timp inovație și robustețe, silueta mașinii fiind destul de zveltă. Acest model este bazat pe platforma supermini-ului Clio și oferă posibilități de personalizare pe care nu le-a mai văzut la crossovere dar le-am văzut în gama din care fac parte Citroen DS3 sau Fiat 500.
Modelul testat de noi este echipat cu un motor de 1,5 dCi echipat cu transmisia manuală cu 5 trepte. Acum avem 110 CP la dispoziție, aceasta fiind a doua variantă diesel a Captur introdusă chiar în acest an. Caii putere oferiți sunt gestionați destul de eficient de cutia care face mașina destul de sprintenă în oraș și care o face să se descurce onorabil și pe autostradă. Comportamentul dinamic ne-a suprins. Practic, Captur pare cel mai stabil crossover dintre concurentele sale.
Interiorul are un design foarte atrăgător. Din păcate ne așteptam la plastice mai moi. Captur însă compensează prin calitatea finisajelor și prin multitudinea soluțiilor de stocare din interior. Torpedoul este pur și simplu imens. În interior au loc 5 persoane fără a se plânge de lipsa spațiului pentru cap sau pentru picioare. Spațiul portbagajului nu este chiar cel mai mare din segment, dar în cazul unei vacanțe nu trebuie să lași bagaje acasă.
Echipat generos în versiunea de serie, Renault Captur are, pe toate versiunile, echipamente specifice segmentelor superioare: banchetă culisantă (pe 160 mm), torpedou stil sertar, planşeu de portbagaj mobil, card de acces-demaraj, direcție asistată electric, oglinzi retrovizoare acționate electric şi degivrante, geamuri electrice față şi spate, volan reglabil pe înălțime, asistență la demarajul în rampă HSA (Hill Start Assist), ABS, AFU, ESC, conectivitate Bluetooth pentru sistemul audio şi telefonie, port USB şi Jack, tempomat-limitator de viteză. Centrul interfeței șofer – mașină este sistemul R-link, un sistem extrem de avansat care oferă posibilități multiple de conectivitate.
Renault Captur reprezeintă o alternativă bună pentru cei care doresc o mașină de dimensiuni compacte în oraș, dar care poate face față și unui teren accidentat din zonele preorășenești.
Renault Captur 1.5 dCi
0-100 km/h: 11 secunde
Viteza maximă: 175 km/h
L/l/î: 4.122/1.778/1.566
Masă proprie: 1.245 kg
Volum portbagaj (l): 377
Cilindree (cmc): 1.461
Putere (CP): 110 la 4.000 rpm
Cuplu maxim (Nm): 260 la 1.750 rpm
Consum mediu: 5 l/100 km (mixt)
Cutie de viteze: manuală, 6 trepte

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwitterlinkedinrssyoutube

Related posts