Renault a prezentat Koleos facelift

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

La doi ani de la introducerea pe piața europeană, Noul Koleos evoluează pe toate nivelurile, având un design mai impunător la exterior și un confort îmbunătățit în interior. Acesta propune acum motoare noi, mai puternice și mai eficiente și, de asemenea, mai multă tehnologie la bord. SUV-ul de segment D întruchipează pe deplin valorile gamei de top Renault alături de Talisman. Versiunea sa Initiale Paris reflectă fidel know-how-ul Renault în termeni de eleganță, rafinament și confort.

Design-ul modelului rămâne primul criteriu de cumpărare pentru clienți. Cu o siluetă elegantă, linii bine conturate, detalii de caroserie rafinate, acesta îndeplinește toate criteriile unui SUV și întrunește perfect așteptările și cerințele clienților săi. Noul Koleos își reafirmă stilul distinctiv și își întărește prezența în segment.
În partea din faţă, Noul Koleos are o grila de radiator ușor mai pronunțată şi o nouă linie cromată de-a lungul întregii lungimi a barei de protecție şi în zona farurilor de ceață. În partea inferioară, scutul de protecție este redimensionat, subliniind design-ul impunător al modelului. Partea din spate a fost refăcută şi prezintă un scut de protecție mai înalt și un element cromat transversal, păstrând armonia cu partea frontală. A treia lumină de frână a fost prelungită. Regăsim evacuarea cromată cu două ieșiri, care aduce o notă de sportivitate.

Noile jante din aliaj “Taika” de 18 inch cu finisaj gri diamantat și cele de 19-inch „Kavea” cu finisaj diamantat negru – asigură nota elegantă. O nouă culoare de caroseriei „Red Vintage” este, de asemenea, disponibilă. Aceasta evidențiază dimensiunile și liniile mașinii cu ajutorul unor reflexii bogate și profunde, variind de la negru la roșu.

SUV-ul de segment D își păstrează trăsături distinctive, cum ar fi linia cromată care se prelungește orizontal pe toată lungimea aripii, extinzând vizual capota şi aripile. Semnătura luminoasă în forma literei C, tipică identității Renault, îi conferă un aspect strălucitor și unic. Pentru aceasta, versiunea de top oferă elemente de design specifice: roți diamantate de 19 inch, semnătura „Initiale Paris” pe grila față și pe capacele roților din față și culoarea metalizată exclusivă „Amethyst Black”.

Interiorul noului model are un finisaj rafinat în fiecare detaliu: inserțiile cromate pe volan, schimbătorul de viteze și aeratoarele; materialele plăcute la atingere pe tabloul de bord și ornamentele ușii. Noul Koleos își păstrează dimensiunea generoasă, îmbunătățind în același timp elementele cheie ale cabinei pentru a susține confortul pasagerilor.
Un SUV spațios și primitor
Cu o lungime de 4670 mm și un ampatament de 2710 mm, acesta a fost conceput pentru a oferi cât mai mult spațiu interior pasagerilor și bagajelor lor. Pasagerii din spate au un spațiu generos la cap, umăr și brațe. Spațiul pentru genunchi de 289 mm, cel mai bun din clasă, este păstrat. SUV-ul de segment D oferă acum o banchetă spate, cu două poziții, care permite pasagerilor să se odihnească și să se relaxeze pe parcursul călătoriilor lungi. Pentru a spori în continuare senzația de spațiu la bord, modelul poate fi echipat cu un plafon panoramic care se extinde spre bancheta din spate.
Scaune mai confortabile

În conformitate cu noile modele prezentate, versiunea Noului Koleos INITIALE PARIS a fost reînnoită pentru a propune atuurile de ultimă oră ale expertizei Renault și pentru a oferi pasagerilor o experiență senzorială completă. Dorința a fost aceea de a combina cele mai bune materiale într-o asamblare minuțioasă, păstrând atmosfera rafinată.
Noul Koleos oferă două tapițerii noi din piele Nappa: negru titan și gri deschis. Îmbunătățite prin dubla cusătură care pune în evidență design-ul scaunelor, aceste tapițerii sunt semnate INITIALE PARIS, reamintind de universul haute couture.
De asemenea, noul Koleos INITIALE PARIS se distinge prin accentele specifice poziționate pe tabloul de bord, volan, panourile ușilor, praguri și covorașe. Geamurile laterale laminate asigură un confort acustic mai mare.

Noul Koleos adoptă o nouă generație de motoare Blue dCi Renault care beneficiază de cele mai recente tehnologii de control al poluării şi inclusiv de un sistem de reducere catalitică selectivă(RCS), considerat ca fiind cel mai eficient pentru tratarea ulterioară a oxizilor de azot (NOx). Această tehnologie reduce emisiile de particule fine fără nici un impact asupra performanței motoarelor.
Fabricate la fabrica Cleon din Franța, aceste motoare oferă două versiuni de putere:
– Blue dCi 150 X-Tronic: suplu, flexibil, silențios, acest motor de 150 CP seduce cu versatilitatea și sobrietatea în toate circumstanțele. Oferit cu tracțiune faţă, acesta emite 143 g. de CO2 / km (valoare NEDC corelată cu rezultatele testelor WLTP).
– Blue dCi 190 X-Tronic All Mode 4×4-i: asigură 15 CP în plus față de generația anterioară. Acest motor oferă performanțe și o plăcere reală de a conduce. Cuplat cu tracțiunea integrală, acesta emite 150 g. de CO2 / km (valoare NEDC corelată cu rezultatele testelor WLTP).

Motoarele noi Blue dCi sunt asociate pe acest model cu cea mai recentă generație de transmisie automată X-Tronic. Adaptabilă utilizării europene, această transmisie oferă o flexibilitate maximă de utilizare în oraș, ceea ce face posibilă îmbunătățirea atât a consumului, cât și a plăcerii de a conduce în comparație cu o transmisie automată tradițională. În utilizare, cutia de viteze X-Tronic elimină șocul datorat schimbării treptelor de viteză și reduce zgomotul de rulare. Șoferul are în același timp posibilitatea de a opta pentru modul secvențial în 6 trepte, pentru a recâștiga senzații mai puternice la accelerare și la frânare.

Proiectată și dezvoltată în cadrul Alianței, tehnologia All Mode 4×4-i a Noului Koleos și-a demonstrat deja valențele pe milioane de vehicule ale Alianței vândute în întreaga lume. Acest sistem de transmisie integrală asigură un control permanent al aderenței dintre roți și sol, pentru a garanta motricitatea ideală în orice situație. Noul Koleos îi permite șoferului să selecteze manual modul de transmisie:
• Modul Tracțiune (4×2): doar roțile față sunt antrenate, oricare ar fi condițiile de aderență, ceea ce permite scăderea consumului.
• Modul Auto (4×4): repartizarea cuplului între osiile față și spate este gestionată automat de computerul de bord în funcție de condițiile de rulare și aderență. Până la 50% din cuplu poate fi transferat pe roțile din spate.
• Modul Lock (4×4): diferențialul central este blocat pentru a asigura o repartizare de 50/50 a cuplului între roțile față și spate. Rezervat condițiilor extreme și unei aderențe reduse (zăpadă, noroi, pământ, nisip), acest mod funcționează doar la viteze inferioare. Se dezactivează automat la peste 40 km/h și la fiecare repornire a motorului.
Adevărate abilități de off-road
Noul Koleos are o gardă la sol de 190 mm, una dintre cele mai ridicate din categorie și unghiuri de atac și degajare de 18° și 25°, datorită consolelor scurte. Modelul face dovada unor aptitudini reale în off-road.

Noul Koleos primește noi echipamente tehnologice pentru mai multă siguranță, conectivitate și stare de bine la bord.
O listă completă de sisteme de asistență la condus
Noul Koleos are o echipare completă în ceea ce privește sistemele de asistență la condus. Generația anterioară dispunea de o alertă la depășirea benzii de rulare (LDW), sistem de avertizare pentru unghiul mort (BSW), Sistem de recunoaștere a semnelor de circulație, sistem adaptiv pentru faza lunga (AHL), 360° Park Assist – Asistent la parcare 360° și Easy Park Assist – sistem de asistență la parcarea de tip „mâini libere. Din septembrie 2018, gama s-a îmbogățit cu Adaptive Cruise Control (ACC) în echiparea de serie, pe toate versiunile și alertă la detectarea oboselii (UTA). Sistemul de asistență la frânarea de urgență (AEBS City și Inter-Urban) integrează o nouă funcție de detectare a pietonilor în oraș.

Blocuri optice inteligente „LED Pure Vision”
În funcție de versiuni, Noul Koleos poate fi echipat cu blocuri optice „LED Pure Vision”, care au în același timp funcția de fază lungă, cât și luminile de întâlnire. Luminile de zi îi dau un aspect unic. Noaptea, această tehnologie se dovedește cu 20% mai puternică decât un fascicul de halogen tradițional, îmbunătățind semnificativ vizibilitatea. În spate, blocurile optice de zi precum și de noapte sunt dotate cu tehnologie Edge Light care îi dau un efect 3D de lumină brută și strălucitoare, de departe, dar și de aproape.
Apple CarPlay pe întregul ecran
Sistemul multimedia și de navigație R-LINK 2 este propus cu două tipuri de ecran (în funcție de versiune): orizontal de 7 inch sau vertical de 8,7 inch. Compatibilă cu Apple CarPlay și Android Auto, funcția de replicare a smartphone-ului pe ecran se activează în mod vertical pentru a facilita lectura, cu afișarea Apple CarPlay pe întregul ecran. Noul Koleos dispune de recunoaștere vocală, printr-o comandă de activare pe volan, cu ajutorul căreia se gestionează navigația, telefonul, aplicațiile, lectura mail-urilor și radioul. Un catalog de aplicații concepute în mod special pentru a fi folosite în mașină este accesibil prin R-LINK Store. Printre ele, aplicația de navigație Waze este disponibilă. Cele două prize USB sunt acum plasate, mult mai practic, sub consola centrală, la baza schimbătorului de viteze.

Acustică Bose® pe măsură
În versiunea Initiale Paris, Noul Koleos este echipat cu un sistem audio Bose® unic, compus din 13 boxe foarte performante. Tehnologia Bose Centerpoint® difuzează un sunet autentic și clar, cu un nivel de realism sonor apropiat de cel al prestației muzicale „live”. Șoferul și pasagerii sunt învăluiți într-un sunet clar și echilibrat, oriunde în mașină.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube

Related posts