Primul contact cu Peugeot 208

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

AutoReport.ro a participat la lansarea națională a Peugeot 208. Cu doar câteva zile înainte subcompacta franceză a fost numită mașina anului în România. Noul PEUGEOT 208 este disponibil la comercializare în România. Peugeot oferă, încă de la lansare, gama completă de motorizari – benzină, diesel și electric.

Noul PEUGEOT 208 vine cu un design nou, original, distinctiv și inovează cu noul PEUGEOT i-Cockpi 3D și o gamă de sisteme de asistență la condus rezervată în mod obișnuit segmentelor superioare.  Această nouă generație PEUGEOT 208 se încadrează perfect în strategia de migrare către segmentul superior al pietei mid-market, prin designul său intens si tehnologie de ultimă generație, care aduc
un suflu nou și energie mărcii.

Noul PEUGEOT 208 dispune de o gamă completă de motorizări termice de ultimă generație care respectă standardele Euro 6, atât pe benzină, cât și diesel. Motorizarea PureTech 100 este disponibilă în asociere cu transmisia automata în 8 trepte EAT8.
Sunt disponibile motoare pe benzină PureTech 1.2L cu 3 cilindri:
• PureTech 75 S&S BVM5
• PureTech 100 S&S BVM6 sau EAT8
În versiunea Diesel, este disponibil un singur motor de 1.5L cu 4 cilindri:
• BlueHDi 100 S&S BVM6.

În România Noul Peugeot 208 poate fi comandat în patru nivele de echipare:
• ACTIVE
• ALLURE
• GT-Line
• GT (exclusiv electric)

Noi am parcurs un traseu în jurul Bucureștiului, cu porțiuni care au cuprins trafic de oraș, DN, dar și autostradă. Modelul testat a venit în echiparea Allure, cu un motor PureTech de 75 CP, echipat cu transmisia manuală cu 5 trepte. Deși o variantă de bază, noul model este destul de atractiv. Comportamentul dinamic al noii generații este unul îmbunătățit, dar vom veni cu alte amănunte în 2020, după ce vom supune 208-ul unui test mai amănunțit.

PEUGEOT E-208: E-MOTION
Disponibil pentru rezervare, este și noul PEUGEOT e-208. Acesta este primul model 100% electric care vine ca versiune într-o gamă subcompactă. Acesta are un motor cu 100 KW (136 CP), cuplu maxim de 260 Nm (disponibil de la 0 km/h) pentru reacții imediate.
Interiorul și volumul portbagajului sunt identice celor de pe versiunile cu motor termic. Bateriile, ocupând un volum de 220L, sunt distribuite sub podeaua noului PEUGEOT 208. Noul PEUGEOT e-208 este echipat cu baterie de 50 kWh, ce permite o autonomie de până la 340 km (WLTP) și 450 km (NEDC). Această baterie are o garanție de 8 ani sau 160.000 km pentru 70% din capacitatea sa de
încărcare.
Modurile de încărcare sunt flexibile și adaptate utilizării de zi cu zi. Sunt posibile trei moduri de încărcare:
• la o priză clasică, sau pentru o încărcare completă în 16h, la o stație de încărcare Legrand® Green Up™, care include și cablu de reîncărcare
• de la un Wall Box, ce asigură o încărcare completă în 5h15 în varianta trifazică (11 kW) sau în 8 ore în varianta monofazică (7.4 kW)
• de la o stație de încărcare publică: încărcare în 30 de minute în proporție de 80%
Noul PEUGEOT e-208 poate fi încărcat și de la distanță dacă este programat prin ecranul Navigației Conectate sau prin aplicația pentru smartphone MyPeugeot®. Acest sistem permite inițierea sau încetarea încărcării în orice moment, precum și consultarea statusului încărcării. 

Prețul de lansare al noului PEUGEOT 208 pornește de la 12.800 euro, TVA inclus (preț listă 13.800 euro, TVA inclus și Avantaj Client de 1.000 euro, TVA inclus) – ofertă de lansare, corespunzătoare versiunii Active PureTech 75.
Versiunea 100% electrică PEUGEOT e-208 are un preț de start de 29.990 EUR. Aceasta va putea fi rezervată online, clienții interesați fiind invitați să achite o taxă de rezervare în valoare de 500 euro.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube

Related posts