Porsche lansează o nouă versiune Macan

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Porsche își extinde linia de SUV-uri compacte prin lansarea unei noi versiuni, entry-level, pentru modelul Macan. Motorul turbo cu patru cilindri a fost adaptat special pentru Macan, care se încadrează în categoria mașinilor sport din segmentul SUV-urilor compacte.

În ceea ce privește celălalt SUV de la Porsche, modelul Cayenne va fi echipat de acum înainte cu un sistem de infotainment de ultimă generație Porsche Communication Management (PCM).

Motorul turbo, de doi litri, de pe noul Macan, dezvoltă o putere de 185 kW (252 CP) la o turație cuprinsă între 5,000-6,800 rpm și vine în dotarea standard cu o transmisie automată PDK, cu șapte trepte și ambreiaj dublu. Astfel, Macan este capabil de performanțe impresionante în materie de accelerație: atinge 100 km/h în 6,7 secunde, iar cu pachetul opțional Sport Chrono, poate coborî până la 6,5 ​​secunde. Viteza maximă pe care o poate atinge noua versiune este de 229 km/h. În ceea ce privește consumul de combustibil, Macan se dovedește a fi foarte eficient: în funcție de diametrul roților și combinația de pneuri, Macan consumă, potrivit NEDC, de la 7,4 l/100 km la 7,2 l/100 km.
Motorul cu patru cilindri în linie este proiectat pentru a fi deosebit de sportiv și eficient: funcționează cu până la doi bari de presiune, cu răcire cu aer, cu injecție directă de carburant și sincronizare variabilă a supapelor. VarioCam Plus adaptează continuu arborele cu came pentru admisie și evacuare și controlează deschiderea supapelor de evacuare. Cuplul său puternic, de 370 Nm, disponibil la turații cu valori cuprinse între 1,600 rpm și 4,500 rpm, permite realizarea unor manevre de depășire într-un timp mult mai rapid.
Asemenea tuturor modelelor Porsche, Macan este capabil să transforme puterea motorului într-o dinamică de condus sportiv excepțională. Acest lucru este asigurat de sistemul standard, Porsche Traction Management PTM, cu distribuția variabilă a puterii către toate cele patru roți, în combinație cu un sistem de suspensie agil și o direcție precisă. Opțional, este disponibil un sistem de suspensie pneumatică cu funcție de auto-nivelare, inclusiv sistemul PASM cu amortizoare adaptive. Cu o greutate netă de 1,770 kilograme, Macan este cel mai ușor SUV realizat de Porsche, de o agilitate ridicată.
Vizual, dar și prin caracteristicile sale, detaliile noii versiuni entry-level diferă față de celelalte modele, mai puternice, ale constructorului german. Caracteristicile distinctive exterioare sunt benzile negre de pe ferestrele laterale, etrierele negre din spatele roților de 18 inci și un sistem de evacuare cu două țevi de eșapament simple, din otel inoxidabil. Multe dintre caracteristicile standard ale vehiculului sunt aceleași cu cele de la modelele S. De exemplu, Macan este echipat cu scaune confortabile, secțiunea centrală fiind realizată din tapițerie Alcantara. În plus, scaunul șoferului are o funcție electrică de reglare în opt poziții. Sistemul de infotainment este de ultimă generație, Porsche Communication Management (PCM) iar noul Macan este prevăzut cu un sistem de avertizare pentru banda de plecare și un hayon electric.
Macan poate fi comandat începând de astăzi, putând fi livrat din luna iunie.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwitterlinkedinrssyoutube

Related posts