Porsche a prezentat noua generație Cayenne

Porsche-Cayenne-10
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Porsche a prezentat noua generație Cayenne. SUV-ul de lux revine cu un nou design, cu noi variante de motorizări și cu tehnologii inovative.

Cea mai nouă generație a SUV-ului Porsche preia tușe de stil de la fratele mai mic, Macan, dar și de la sedanul sport Panamera. Este o evoluție a precedentei generații cel puțin la nivelul blocurilor optice față, cu o rază matrix care se poate regla în funcție de traficul de pe contrasens. Grila față a fost și ea modificată și este mai agresivă.
Noul Porsche Cayenne este construit pe baza platformei MLB Evo, folosită de Audi Q7 şi Bentley Bentayga. Porsche spune că de la modelul vechi au rămas doar amortizoarele adaptive PASM, iar toate celelalte lucruri sunt noi sau modificate. Standard va exista o suspensie pneumatică cu trei camere.
Opţional, ca şi pe noua Panamera, este oferit un mecanism de direcţie pe puntea din spate şi stabilizatoare active pentru diminuarea ruliului (în locul servomotoarelor hidraulice fiind montate electrice, alimentate de un sistem electric de 48 V. Întreg complexul sistemelor şasiului este numit acum Porsche 4D Chassis Control.
Inițial noul model va debuta în două versiuni, Cayenne și Cayenne S. Motorul natural aspirat V6 de 3.6 litri a intrat în istorie.
La lansare, gama de motoare va cuprinde doar unități pe benzină. Prima versiune, un V6 turbo de 3 litri va fi găsit pe mașina denumită simplu: Cayenne. Produce 335 CP și 450 Nm cuplu maxim, în timp ce mașina va ajunge la 100 km/oră în doar 6,2 secunde. Va mai exista un twin-turbo mai potent de 2,9 litri V6 care produce 434 CP și 550Nm. Acesta va fi găsit pe Cayenne S și oferă performanțe mai bune cu un 0-100 km/oră atins în doar 5,2 secunde (4,9 secunde cu pachetul Sport Chrono)..
Versiunile diesel, versiunile de top Turbo și Turbo S plus o variantă plug-in hybrid vor fi anunțate la începutul anului viitor.
În interior, designul a preluat foarte multe de la Panamera. Cabina este dominată de consola din centru de dimensiuni mari, dar mânerele distinctive ale SUV-ului german de lux au rămas. Regăsim mai puține butoane, deoarece inginerii au mutat multe dintre funcții pe ecranul tactil de 12,3 inch.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube

Related posts