Peugeot operează un facelift asupra compactei 308

PEUGEOT_308_0905JS_213_0
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

PEUGEOT 308, compacta producătorului francez a primit un facelift. Acesta este menit să mențină fresh cel mai vândut produs al acestei mărci.

308 facelift a primit o grilă verticală cu personalitate, care încadrează emblema Leului, o capotă elegantă și o semnătură luminoasă cu LED-uri. În I-cockpit se găsește un ecran tactil performant care oferă tehnologie satnav 3D, o nouă grafică și un acces rapid la toate funcțiile. Noul PEUGEOT 308 vine cu toate sistemele de asistență avansate pentru șofer, care se găsesc și pe noul SUV PEUGEOT 3008.
Apare în gamă noul motor BlueHDi 130 S&S, sau, ca o exclusivitate în acest segment, transmisie automată cu opt viteze cuplată la un motor BlueHDi 180 S&S.

Designul expresiv se extinde la toate cele șase versiuni de echipare: Access, Active, Allure, GT Line, GT și GTi.
Asistența extinsă pentru șofer pe noul PEUGEOT 308 merge până la sistemele de ultimă generație, incluzând Active Safety Brake sistemul de avertizare la depășirea involuntară a benzilor de circulație. Acesta este primul model al grupului PSA care are sistem de control al vitezei, incluzând o funcție de oprire (cu transmisie automată) sau o funcție pentru pragul de 30 km/h (cu transmisie manuală).
Pentru cel mai bun confort în ceea ce privește parcarea, noul PEUGEOT 308 folosește o cameră video de marșarier Visiopark 1 cu un unghi de 180⁰ și funcția Park Assist, care măsoară spațiul de parcare disponibil și direcționează mașina. Răspunzând cererii mari pentru capacitățile de conectare ale mașinii, noul PEUGEOT 308 are un i-Cockpit cu tehnologie Mirror Screen, care copie informațiile de pe smartphone pe ecranul tactil al vehiculului. Acesta este un sistem triple-play, compatibil cu protocoalele aplicațiilor Mirrorlink, Android Auto și Apple Carplay. Rapidul sistem 3D satnav, cu control vocal, este conectat la serviciul TomTom de monitorizare a traficului în timp real, permițând celor care conduc să îmbunătățească experiența deplasărilor.
Motorul Diesel BlueHDi 180 S&S, în exclusivitate pe noul PEUGEOT 308 GT, este cuplat printr-o transmisie automată EAT8 de nouă generație (concepută împreună cu specialiști japonezi de la Aisin), noua unitate cu opt viteze care este caracterizată de o reacție lină, lineară, cât și de capacitatea Stop&Start, disponibilă începând cu 20km/h.
PEUGEOT este unul dintre primii producători de mașini care anticipează intoducerea standardului Euro 6.c, în conformitate cu susținerea de către Grup a măsurilor care asigură clienților accesul la informații independente și autentice în privința consumului de combustibil în condiții reale de condus. Din Septembrie 2018, Emisiile în Condiții Reale de Conducere (RDE) nu trebuie să depășească cu 2.1 cifrele de certificare.
Noul PEUGEOT 308 este echipat, la alegere, cu motoare pe benzină sau diesel. Motorul cu trei cilindri a trecut printr-o actualizare importantă, cu un control al emisiilor la intrare și la evacuare pentru consumul real de combustibil și chiar reducerea mai eficientă a poluării. Controlul de înaltă precizie a injecției pe motorul PureTech 130 S&S îmbunătățește eficiența combustiei, iar gazele de eșapament trec printr-un convertor catalitic, apoi printr-un filtru de particule pentru regenerarea pasivă. O nouă cutie cu șase viteze cumulează beneficiul maxim al acestui motor de înaltă performanță.

Noul PEUGEOT 308 este primul model al Grupului care a primit motorul pe diesel BlueHDi S&S, o unitate cu patru cilindri care implementeaza controlul emisiilor atât la intrare, cât și la evacuare. Eficiența procesului de ardere este îmbunătățită prin designul unei camere de combustie a căror performanțe au fost demonstrate în condițiile sportive din cadrul evenimentului de 24 de ore de la Le Mans. Mai multă eficiență este posibilă datorită sistemului de control al poluării (Selective Catalytic Reduction) amplasat foarte aproape de motor pentru cea mai rapidă acțiune post-tratament. Noul PEUGEOT 308 și PEUGEOT 308 SW sunt construite la fabrica din Sochaux, Franța.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube

Related posts