Peugeot 5008 Facelift – un diesel de bază

Da mai departe!

Peugeot 5008 a primit un facelift consistent și a venit la testele Autoreport.ro. Cum modelul era un HDI, ne-am gândit să testăm acest diesel până la Constanța și retur, asta deoarece autonomia modelului este destul de mare.
artea frontală a noului SUV PEUGEOT 5008 adoptă acum un stil distinctiv și unic. Acest design îndrăzneț stabilește codurile unei noi ere a modernității, oferă un plus de personalitate și marchează o nouă ascensiune în gamă.
Noua grilă fără ramă amplifică stilul modern și se integrează perfect în designul fluid al noului SUV Peugeot 5008. Designul fluid specific mărcii PEUGEOT oferă o senzație de continuitate a calandrului sub blocurile optice pentru o fuziune între toate elementele. Pe capota stă monograma SUV-ului, la fel ca în cazul tuturor modelelor din gamă.
Pentru a accentua sportivitatea modelului, noua bară de protecție include, începând cu primul nivel de echipare, prize de aer laterale în culoare negru lucios și pentru a oferi o imagine unitară, bara de protecție conține elemente vopsite în culoarea caroseriei.
Versiunea GT/GT Pack adoptă o grilă cu design specific ce subliniază ascensiunea în gamă a versiunilor GT.
Farurile față au fost, de asemenea, redesenate pentru un aspect mai agresiv pentru a sparge tiparele actuale. Acestea dispun de tehnologie LED, încă de la primul nivel de echipare și continuă linia caroseriei cu faruri diurne sub formă de colți cu vârf cromat. Această semnătură luminoasă se înscrie perfect în noul stil Peugeot și este ușor de recunoscut, încă de la prima vedere.
Pe nivelurile de echipare GT/GT Pack, blocurile optice Full LED oferă un aspect high-tech și distinctiv, grație semnăturii luminoase extinse și funcției de iluminare statică în viraje (SDL) ce optimizează vizibilitatea la viteze de până la 90 km/h.
Proiectoarele de ceață au fost înlocuite cu funcția „Foggy Mode” integrată în blocurile optice Full LED, ce aprinde farurile de fază scurtă la intensitate redusă atunci când lămpile de ceață spate sunt activate.
În partea din spate, blocurile optice noi, moderne adoptă tehnologia Full LED (inclusiv lampa de marșarier) cu gheare 3D, pentru o semnătură luminoasă incisivă. Semnalizatoarele folosesc tehnologia secvențială.
Pentru a lărgi vizual partea din spate a vehiculului, blocurile optice spate sunt acoperite cu un element transparent fumuriu.
Nivelul de echipare GT Pack propune jante de aliaj noi de 19ʺ San Francisco diamantate, pentru un aspect mai exclusivist.
Sub capotă regăsim un motor diesel de 2 litri denumit BlueHDi. Motorul produce 180 CP și este cuplat la o transmisie automată cu 8 trepte. Aceasta pune în valoare destul de bine cuplul motorului diesel, noi rulând cu această mașină în singura săptămână de iarnă cu zăpadă și n-am avut probleme.
Comportamentul de rulare al mașinii este foarte bun și pe alocuri chiar sportiv. Spunem acest lucru deoarece pentru cât e de mare, 5008 stă foarte bine în viraje. Un selector situat pe consola centrală permite șoferului să aleagă între modurile de condus Normal, Sport și Eco.
În interior, în cel mai mare SUV Peugeot au loc 5 persoane cu tot cu bagaje. Designul futurist de aici este dominat de instrumentarul de bord digital de 12.3-inch, în totalitate personalizabil și configurabil, cu afișaj digital cu tehnologie „Normally Black” pentru o redare de înaltă calitate.
Ecranul tactil central nou HD are 10ʺ și este disponibil împreună cu 7 butoane de comutare elegante tip pian „toggle switches„ ce oferă acces direct la principalele funcții : radio, aer condiționat, navigație conectată 3D cu recunoaștere vocală, setările vehiculului, smartphone, aplicații mobile, lumini de avarie. Versiunile plug-in hybrid dispun de un buton specific ce oferă acces la meniul cu funcțiile modului de rulare electric.
Pentru confortul sonor al pasagerilor, PEUGEOT 5008 facelift poate fi echipat cu sistemul de sunet Hi-Fi FOCAL premium de 515 Watt. Difuzorul central și tweeterele îmbracă o nuanță nouă, Belem Bronze.
Printre sistemele de siguranță la condus se numără unele de ultimă generație: Sistemul Night Vision, unic pe segmentul SUV-urilor compacte, detectează prezența pietonilor sau a animalelor pe timp de noapte sau când vizibilitatea este redusă, Adaptive Cruise Control cu funcție Stop and Go (în combinație cu transmisia automată EAT8). Funcția este disponibilă de la 0 km/h, în cadrul Pachetului Drive Assist Plus, Sistemul Lane Position Assist (asociat cu Adaptive Cruise Control cu funcție Stop and Go) este disponibil, de asemenea, în cadrul Pachetului Drive Assist Plus și frânare automată de urgență de ultimă generație (detectează pietonii și bicicliștii pe timp de zi și pe timp de noapte, la viteze cuprinse între 5 km/h to 140 km/h, în funcție de versiune) cu avertizare în caz de risc de coliziune.

O MAȘINA ÎN UN MINUT

Peugeot 5008 Facelift GT BlueHDI
0-100 km/h: 9,2 secunde
Viteza maximă: 216 km/oră
Cilindree (cmc): 1.997
Putere (CP): 180 la 3.750 rpm
Cuplu maxim: 400 Nm la 2.000 rpm
L/l/î: 4.641 / 2.098 / 1.646
Masă proprie: 1.607 kg
Volum portbagaj (l): 702
Consum mediu: 7 l/100 km (mixt)
Cutie de viteze: automată, 8 trepte

Related posts