Pandemia a afectat rezultatele Ferrari, dar constructorul mizează pe o revenire în acest an

Da mai departe!

Constructorul italian de automobile sportive Ferrari a raportat marţi o scădere cu 13% a profitului net în 2020, dar a adăugat că mizează pe o creştere modestă în acest an, odată cu numirea unui nou director general, transmite Reuters.

Ferrari a încheiat anul 2020 cu un profit net de 609 milioane de euro, în scădere cu 13%, comparativ cu un profit net de 699 milioane de euro în 2019, în timp ce veniturile au scăzut cu 8%, până la 3,46 miliarde de euro.
Anul trecut, Ferrari a livrat 9.119 vehicule, cu 1.012 unităţi mai puţin decât în 2019, după ce a fost nevoit să suspende producţia timp de şapte săptămâni în primul semestru al anului trecut din cauza crizei sanitare.
Cu toate acestea, pentru anul în curs, Ferrari mizează pe un profit operaţional cuprins între 1,45 şi 1,50 miliarde de euro, după ce în 2020 indicatorul EBITDA a scăzut cu 10%, până la 1,14 miliarde euro.
Un trader din Milano a apreciat că rezultatele înregistrate de Ferrari în 2020 au fost bune, dar prognozele pentru anul în curs nu sunt atât de optimiste pe cât se aşteptau analiştii.
„Au preferat să adopte o atitudine prudentă”, a spus traderul.
Ferrari trece în prezent printr-un proces de căutare a unui nou director general, după ce Louis Camilleri şi-a anunţat, în mod surprinzător, demisia în luna decembrie. În mandatul lui Camilleri, Ferrari a lansat şapte noi modele în ultimii doi ani, iar producătorul auto italian şi-a majorat livrările la un nivel record de peste 10.000 de unităţi în 2019.

Related posts