Opel OnStar pe înțelesul tuturor

© Mihnea Ratte
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Opel anunță că sistemul OnStar este disponibil împreună cu aplicația de smartphone, myOpel, și, pe lângă serviciile de siguranță pe care le oferă: asistență imediată în caz de urgență, răspunsul automat la impact, asistență pentru autovehiculele furate, are utilitatea unui asistent personal. Apasănd butonul albastru OnStar, clienții vor putea solicita unui operator date despre starea vehiculului sau informații precum cea mai apropiată benzinărie, situația traficului. Operatorul are posibilitatea de a trimite rutele solicitate direct în navigația de la bordul solicitantului.

Asistență imediată în caz de accident
Siguranța este una dintre prioritățile mărcii din Rüsselsheim. OnStar este alături de clienții săi în cazul unui accident, chiar dacă aceștia sunt în imposibilitatea de a telefona pentru a cere ajutor.Răspunsul automat la impact este doar una dintre multele funcții inovatoare ale Opel OnStar, care face conducerea mai confortabilă și asigură cea mai bună conectivitate. Acest serviciu unic cu consilieri amabili în locul unor mesaje automate poate, de asemenea, descuia portierele de la distanță, descărca destinații direct în sistemul de navigație, trimite email-uri cu privire la funcționarea autovehiculului.

Descărcarea destinațiilor – direct la țintă în cel mai scurt timp.
Închipuiți-vă că vă grăbiți și trebuie să ajungeți căt mai repede la o întâlnire importantă. Este de ajuns să apăsați butonul OnStar și un operator amabil vă va îndica exact unde este situat punctul de întâlnire și care este cea mai bună rută, ba chiar mai mult, vă trimite toate aceste date în navigația de la bordul autovehicului. În cazul în care nu aveti navigație, ajutorul OnStar este și mai valoros într-o astfel de situație în care nu vă permiteți să pierdeți timp, operatorul vă poate direcționa către destinație ori de câte ori doriți.

Asistenţă pentru autovehicule furate
Opel OnStar ajută proprietarii de autovehicule şi poliţia în cazul furtului unui autovehicul dotat cu acest sistem. Asistența pentru autovehicule furate asigură colaborarea strânsă dintre Opel OnStar și poliție pentru a recupera rapid și în siguranță autovehiculul și a-l returna proprietarului.
Tot ce are de facut clientul este să raporteze furtul la poliție.
OnStar localizează autovehiculul Opel prin GPS și îi urmărește traseul. Astfel, poliția cunoaște locația autovehiculului în orice moment.
Consilierul OnStar poate dezactiva în orice moment sistemul de pornire al autovehiculului – odată ce motorul a fost oprit, repornirea lui poate fi blocată.

Diagnoza autovehiculului
Cu sistemul de diagnoză permanentă a autovehiculului clienții au avantajul de a avea informații despre starea acestuia în orice moment.
S-a aprins lumina de avertizare de la bord? Este suficient să apeși butonul OnStar și să vorbești cu consilierul tău OnStar. Cu ajutorul diagnozei la cerere, consilierul OnStar poate stabili, în cazul unei avarii, cât de gravă este aceasta și dacă se impune să mergi de urgență la un service auto.
Chiar trebuie să mergi la service-ul auto? OnStar îți ușurează sarcina: consilierul tău OnStar transmite adresa celui mai apropiat service auto Opel direct către sistemul tău de navigație integrat Opel.
OnStar trimite pe e-mail o diagnoză în fiecare lună. Acesta conține informații importante despre funcționarea curentă a autovehiculului, de la durata de viață a uleiului până la presiunea din pneuri. Astfel clienții au mereu la îndemână toate informațiile importante.

Aplicația myOpel

Pentru a beneficia de toate serviciile mobile OnStar, clienții trebuie să descarce și să instaleze aplicația myOpel din magazinul Google Play Store pentru dispositive mobile cu Android sau din App Store pentru dispositive Apple iOS.

Pe piața locală, Opel Onstar este disponibil standard pentru nivelurile de echipare superioare, iar pentru celelalte poate fi achiziționat la prețul de 490 Euro.
În oferta de lansare, serviciile OnStar sunt oferite gratuit în primul an, iar abonamentul de date pentru Hotspot-ul Wi-Fi este gratuit pentru o perioadă de 3 luni sau 3 GB (oricare dintre variante este prima). După perioada de probă, clienții poți cumpăra separat pachete de date pentru Hotspot-ul Wi-Fi.

În Europa, Opel OnStar este oferit clienților din Uniunea Europeană (mai puțin Croația), Iceland, Liechtenstein, Norvegia și Elveția.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube

Related posts