Noua generație MG3 a fost prezentată la Geneva

Da mai departe!

MG a dezvăluit noua generație a modelului MG3, care servește drept model de intrare în gama sa. Hatchback-ul subcompact a suferit o transformare semnificativă atât din punct de vedere vizual, cât și tehnologic, fiind disponibil exclusiv cu un nou tren de putere hibrid autoîncărcabil, care produce în total 192 CP (143 kW / 194 CP).

Eram deja familiarizați cu aspectul mai agresiv al noului MG3 din teaserele anterioare. Hatchback-ul, care a fost proiectat în Shanghai, urmează liniile sedanurilor mai mari MG5 și MG7, având caracteristici faciale mai agresive și o caroserie sculptată.

Cu o lungime de 4.113 mm, o lățime de 1.797 mm și o înălțime de 1.502 mm, noul MG3 este puțin mai lung, mai lat și mai scund în comparație cu predecesorul său. Conform companiei, creșterea amprentei duce la un interior mai spațios și un portbagaj de 293 litri, care este puțin mai mare decât spațiul de încărcare al rivalului Toyota Yaris Hybrid.

Cockpitul complet digital cuprinde un grup de instrumente digital de 7 inch și un ecran tactil pentru infotainment de 10.25 inch, care vine standard cu navigație și conectivitate Android Auto / Apple CarPlay. Găsim, de asemenea, o serie de comutatoare tip manetă pe consola centrală, patru porturi USB și mai multe butoane pe volan. Echipamentele de siguranță includ pachetul ADAS MG Pilot cu sisteme precum controlul adaptiv al vitezei de croazieră.

Spre deosebire de predecesorul său exclusiv pe benzină, MG3 din 2024 este disponibil exclusiv în formă hibridă autoîncărcabilă. Trenul de putere Hybrid+ cuprinde un motor pe benzină cu patru cilindri de 1,5 litri, care produce 101 CP (75 kW / 102 CP), un motor electric unic care produce 134 CP (100 kW / 136 CP), o baterie de 1,83 kWh și o cutie de viteze automată cu trei trepte. Șoferul are acces la trei moduri de conducere – Eco, Standard și Sport – dintre care ultimul permite o accelerație de la 0 la 100 km/h în 8 secunde. În același timp, MG3 are un consum combinat de combustibil de 4,4 litri/100 km și emite 100 g/km CO2.

În ceea ce privește șasiul, inginerii MG au adăugat noi „componente cu rigiditate ultra-înaltă”, care împreună cu o nouă configurație a suspensiei aduc îmbunătățiri în manevrabilitate, confortul de rulare și izolarea fonică în comparație cu MG3-ul anterior.

Rivalii noului MG3 care vin și ei cu configurații hibride autoîncărcabile includ Toyota Yaris, Renault Clio și Honda Jazz. Restul concurenței din segment este disponibilă fie cu trenuri de putere hibride ușoare (Peugeot 208, Opel Corsa și Hyundai i20), fie cu motoare neelectrificate (VW Polo, Skoda Fabia, Seat Ibiza).

MG nu a anunțat încă prețurile pentru noul model, dar se pare că va începe de la aproximativ 20.000 de lire sterline în Marea Britanie. Un purtător de cuvânt al MG a declarat presei australiene că noul MG3 va fi aproximativ 5.000 de dolari australieni mai scump decât modelul pe care îl înlocuiește când va ajunge în Australia la mijlocul anului 2024.

Related posts