Noua gamă de vehicule electrificate Ford va depăși gama de motorizări convenționale diesel și benzină până în 2022

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Ford a lansat astăzi la Salonul Auto de la Frankfurt o gamă nouă vehicule ce vor pregăti terenul pentru ca modelele electrificate să depășească în câțiva ani, la nivel de vânzări, numărul cumulat de mașini cu motoare convenționale.

„Pe măsură ce electrificarea devine curentul principal de dezvoltare al industriei auto, creștem substanțial numărul de opțiuni cu propulsie electrificată pentru clienții noștri, care vor putea să aleagă varianta care se potrivește cu nevoile lor, a declarat Stuart Rowley, președinte Ford Europa. „Prin facilitatea tranziției către un vehicul electrificat, estimăm ca până în 2022, majoritatea vânzărilor noastre de autoturisme să fie reprezentată de modele electrificate.”

La începutul acestui an, compania a promis că fiecare model de autoturism nou Ford din Europa va include o opțiune electrificată, dezvăluind-și planurile la evenimentul său dedicat „Go Electric”, care a avut loc la Amsterdam. Printre vehiculele electrificate prezentate acum la Frankfurt se numără noile SUV-uri Kuga Plug-In Hybrid și Explorer Plug-In Hybrid, precum și noul Tourneo Custom Plug-In Hybrid, noul crossover compact Puma EcoBoost Hybrid și noul Ford Mondeo Hybrid Wagon.

Noul SUV electric al Ford inspirat de modelul Mustang va fi lansat în 2020, cu o autonomie pur electrică estimată de 600 km, calculată prin intermediul procedurii World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP), și cu capacitate de încărcare rapidă. *

În total, Ford intenționează să lanseze opt vehicule electrificate anul acesta, care vor conduce la vânzarea a 1 milion de vehicule Ford de acest gen în Europa până la sfârșitul anului 2022. Alte 9 vehicule sunt planificate pentru a fi lansate până în 2024.

Modelul Puma Titanium X va fi lansat la Frankfurt, fiind echipat cu tehnologii standard care sunt de obicei rezervate limuzinelor. Acesta oferă huse detașabile pentru scaune, scaune cu masaj lombar și încărcare wireless pentru smartphone-urile compatibile.

De asemenea, Puma Titanium X oferă tehnologia EcoBoost Hybrid de tip mild-hybrid, cu un consum optimizat și performanță sporită – una dintre variantele de motorizare puse la dispoziție de Ford, pe lângă cea full-hybrid cu auto-încărcare, cea plug-in hybrid și cea electrică.

„Nu există o soluție atotcuprinzătoare când vine vorba de electrificare – circumstanțele și necesitățile de transport ale clienților diferă”, a declarat Joerg Beyer, directorul executiv al departamentului de Inginerie din cadrul Ford Europa. „Strategia noastră este să combinăm opțiunea potrivită de motorizare electrificată cu vehiculul potrivit, transformând experiența clienților noștri cu astfel de mașini într-una mai agreabilă”.

De asemenea, compania a anunțat detaliile noilor soluții de încărcare pan-europene, care vor veni în sprijinul proprietarilor și operatorilor de vehicule electrificate. Aceste noi soluții îi vor ajuta pe clienții de modele plug-in hybrid Ford să fie mai încrezători și să ajungă confortabil la destinație.

Ford va avea parteneriate cu șase furnizori de energie din Europa, printre care Centrica în Marea Britanie și Irlanda, pentru a instala panouri de încărcare domestice de tip wall-box, și pentru a oferi tarife la energie verde care să asigure o încărcare mai rapidă și mai ieftină pentru clienți. O altă inițiativă din cadrul parteneriatului cu NewMotion îi va ajuta pe șoferi să localizeze și să plătească mai ușor încărcarea, la cele peste 118.000 puncte de încărcare din 30 de țări.

De asemenea, o nouă experiență Go Electric va fi lansată la Frankfurt, ajutându-i pe clienți să înțeleagă cât de ușor pot face tranziția către un vehicul electrificat.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwitterlinkedinrssyoutube

Related posts