Nissan Pulsar – am testat și cea mai puternică variantă

Da mai departe!

Nissan Pulsar se întoarce la testele AutoReport.ro în cea mai puternică formă a sa. Mașina de test este echipată cu cel mai puternic motor pe benzină din gamă, dar și cu accesorii exterioare care o fac mai atrăgătoare.

După ce au încercat fără succes să impună modelul Almera în anii precedenți, cei de la Nissan pare că mizează pentru prima dată pe o carte câștigătoare în segmentul C. Pulsar arată foarte bine, are un design modern și stă destul de bine și când vine vorba de comportament dinamic.
Pulsar a preluat foarte multe dintre liniile noilor modele Qashqai și X-Trail și ne face să credem că desingul Nissan se îndreaptă într-o direcție foarte bună. Liniile grilei sunt continuate pe capotă, iar părțile laterale au linii bine conturate care se prelungesc până la blocurile optice spate. La mașina de test, aspectul modern este completat de niște accesorii care fac mașina cu acest motor puternic să arate mai agresiv.
Pulsar este destul de lung, având 4.385mm, din acest punct de vedere fiind peste Golf 7. Acest lucru îi face pe cei de la Nissan să afirme că mașina lor oferă mai mult spațiu interior decât concurenții.
Sub capotă găsim puternicul motor de 1,6 litri DIG-T turbo pe benzină, care produce 190 CP. În combinație cu cutia de viteze manuală cu 6 trepte, acesta imprimă mașinii un comportament sportiv.
Pulsar are un comportament dinamic foarte bun, suspensia este confortabilă și absoarbe foarte bine denivelările. Direcția este destul de precisă, deși feedback-ul este puțin cam artificial.
În interior avem materiale destul de bune, dar și suprafețe cu plastic tare. Dar designul destul de vesel ne face să uităm de acestea din urmă. Modelul este încă departe de segmentul premium, dar pielea de pe scaune și volan ne face să ne simțim destul de bine în Pulsar.
Spațiul interior dedicat conform producătorului șoferului și celor 4 pasageri este destul de generos. Este suficient loc și pentru bagaje, dar se găsesc și câteva spații de stocare. Șoferul are parte de o vizibilitate foarte bună și de o ergonomie exemplară. Sistemul infotainment are o interfață NissanConnect cu integrare completă a smartphone-ului, Google Send-to-Car și cu acces la diverse aplicații.
Pulsar vine cu sisteme de asistență avansate precum: Forward Emergency Braking, Moving Object Detection, Lane Departure Warning și Blind Spot Warning.
Noua compactă Nissan ne-a demonstrat pe parcursul testului că este o alternativă bună de luat în seamă pentru cei care doresc o mașină economică și spațioasă. Are un design plăcut, nu apelează la diverse artificii estetice pentru a-și atrage clienți, iar pe parcursul testului nostru a consumat 6,5 litri la 100 km.

Nissan Pulsar 1.6 DIG-T
0-100 km/h: 7,7 secunde
Viteza maximă: 217 km/h
L/l/î: 4.387/1.768/1.520
Masă proprie: 1.390 kg
Cilindree (cmc): 1.618
Putere (CP): 190 la 5.600 rpm
Cuplu maxim (Nm): 240 la 1.600 rpm
Consum mediu: 6,5 l/100 km (mixt)
Cutie de viteze: manuală, 6 trepte

Related posts