Michelin vine cu un nou tip de campanie mai prietenoasă cu clientul

Campanie Michelin
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Michelin a lansat o nouă campanie de comunicare ce schimbă complet modul în care cea mai importantă marcă de anvelope prezintă ceea ce poate oferi consumatorilor. Michelin a decis să își redefinească stilul de comunicare pentru a face marca mai accesibilă și mai prietenoasă cu clientul.

Conceptul de construire a mărcii se concentrează pe crearea unei legături emoționale cu consumatorii și prezintă modul în care vă puteți baza pe Michelin atunci când contează cel mai mult.
Seria de scenarii din lumea reală înfățișează situații umane tipice care ni se pot întâmpla tuturor atunci când cei dragi au nevoie urgentă să îi sprijinim prin prezența noastră în momente de emoție intensă.
Un tată, o mamă, un prieten își întrerup programul pentru a fi alături de cei care contează. Se urcă la volan pentru a fi prezenți atunci când este nevoie de ei, iar în călătoria lor se pot baza pe anvelopele Michelin pentru a ajunge în siguranță la destinație.

Publicul din România poate vedea noua campanie la televizor și pe diferite canale online și offline, inclusiv pe pagina de Facebook și pe site-ul Michelin în limba română, unde este disponibil clipul oficial. Campania a început la nivel regional la sfârșitul lunii martie și se va desfășura pe diferite canale până la sfârșitul lunii mai, marcând lansarea anvelopei pentru autoturisme MICHELIN CrossClimate+, a doua generație a inovației revoluționare Michelin.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube

Related posts