Mazda a vândut peste 1.110.000 mașini în anul fiscal ce tocmai s-a încheiat

Da mai departe!

Mazda Motor Corporation și-a anunțat astăzi rezultatele financiare și de vânzări pentru întregul an, raportând vânzări globale de 1.110.000 de vehicule în ultimele 12 luni, până la 31 martie 2023.

Reflectând accentul sporit pus pe redresarea vânzărilor, reducerea costurilor și îmbunătățirea profitului variabil, performanțele Mazda în materie de vânzări au adus vânzări nete de 3.826,8 miliarde ¥ (27,1 miliarde de euro*), în creștere cu 23% față de anul precedent, ceea ce a dus la un profit operațional pozitiv pe întregul an de 142 miliarde ¥ (1 miliard de euro*) și la un venit net de 142,8 miliarde ¥ (1,012 miliarde de euro*), în creștere cu 36% respectiv 75%.

America de Nord rămâne cea mai mare regiune a Mazda, cu 407.000 de unități vândute în anul fiscal (-7% față de anul precedent), datorită lansarii locale a modelelor Mazda CX-50, Mazda CX-30 și a altor modele.

În piața de origine Mazda, Japonia, au fost vândute 165.000 de unități în întregul an fiscal (+11% față de anul anterior). China, cea mai mare piață Mazda din Asia, a încheiat anul fiscal cu vânzări de 84.000 de unități.

În Europa, chiar dacă vânzările au scăzut cu 16% pentru întregul an fiscal, ajungând la 160.000 de unități, Mazda a încheiat anul cu un trimestru al patrulea puternic, obținând o creștere cu 21% față de aceeași perioadă din anul anterior, care a fost determinată în principal de modelele electrificate Mazda, cum ar fi Mazda2 Hybrid și Mazda CX-60 PHEV1.

Pentru anul fiscal care se va încheia în martie 2024, perspectivele Mazda sunt pozitive pentru toate regiunile, inclusiv pentru Europa, unde Mazda preconizează vânzări de 189.000 de unități (+18% de la an la an). Vânzările la nivel global sunt preconizate să ajungă la 1.300.000 de unități.

Urmărind îndeaproape și în permanență mediul de afaceri, Mazda prognozează vânzări nete de 4.500 miliarde de yeni (32,3 miliarde de euro*), un profit operațional de 180 miliarde de yeni (1,2 miliarde de euro*) și un venit net de 130 miliarde de yeni (935,2 milioane de euro*) pentru anul fiscal care se va încheia la 31 martie 2024.

Pentru lunile următoare, Mazda va continua inițiativele pentru dezvoltarea viitoare a tehnologiei de electrificare, achiziția de baterii și reducerea emisiilor de CO2, utilizând tehnologia de electrificare multiplă, extinzând introducerea PHEV-urilor și a aplicațiilor mild hybride la produsele mari, așa cum este indicat în politica de management până în 2030.

Related posts