Kia prezintă noile sale obiective și viitoarea strategie a mărcii

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Kia a anunțat noi detalii despre noile obiective ale mărcii și ambițiile pentru viitor în cadrul unei prezentări digitale. În ton cu un noul slogan al mărcii, ”Mișcarea care inspiră” – ‘Movement that inspires’, Kia a dezvăluit astăzi noi detalii ale unei strategii care va duce compania în faza ulterioară producției de vehicule, respectiv crearea de soluții de mobilitate durabilă pentru clienți.

Semnalând desprinderea mărcii de modelul său tradițional de afaceri dominat de producție, Kia a anunțat un nou nume al companiei. Eliminând denumirea „Motors” din numele său (anterior „Kia Motors Corporation”), Kia se va extinde către domenii de afaceri noi și emergente, prin crearea de produse și servicii inovatoare de mobilitate pentru a îmbunătăți viața de zi cu zi a clienților.

Ho Sung Song, președinte și CEO al Kia Corporation, comentează: „La Kia, credem că transportul, mobilitatea și mișcarea reprezintă un drept al omului. Viziunea noastră este de a crea soluții de mobilitate sustenabilă pentru consumatori, comunități și societăți la nivel global. Astăzi începem să punem această viziune în practică, odată cu lansarea noilor noastre obiective și a strategiei mărcii pentru viitor.”

Lansarea noilor obiective și sloganul mărcii Kia: ‘Mișcarea care inspiră’ (‘Movement that inspires’)
Noul slogan al mărcii Kia, „Mișcarea care inspiră”, este introdus astăzi ca element central al unui manifest care reflectă noul scop al Kia de a inspira consumatorii prin produse, servicii și experiențele lor cu marca.

Noul scop al Kia subliniază că mișcarea se află la originea dezvoltării umane. Mișcarea le permite oamenilor să vadă locuri noi, să cunoască oameni noi și să aibă experiențe noi. Această conexiune este esența noului brand Kia – de a permite progresul uman oferind spații inovatoare în mașină, produse noi captivante și servicii relevante și accesibile, care inspiră clienții și le oferă timp în plus pentru activitățile de care se bucură cel mai mult.

Artur Martins, Senior Vice President, Head of Global Brand & Customer Experience al Kia, a declarat că „Mișcarea a fost întotdeauna în centrul mărcii noastre și a muta oamenii este obiectivul afacerii noastre. Mișcarea ajută omenirea să progreseze, să devină mai bună și să evolueze constant. De aceea, la Kia credem că mișcarea inspiră idei.”

Kia se află în industria „mișcării” de mai bine de 75 de ani, compania începând să creeze primele biciclete din Coreea de Sud și mai apoi să fabrice motociclete și camioane pentru livrări. Astăzi, Kia este unul dintre cei mai mari producători auto la nivel global, oferind automobile de pasageri superioare milioanelor de oameni din întreaga lume.

Conform noilor sale obiective de marcă, Kia va îndeplini așteptările în schimbare ale clienților cu privire la modul în care se deplasează și modul în care mișcarea lor influențează lumea din jurul lor. Consumatorii caută din ce în ce mai multe moduri de transport flexibile, integrate și care protejează mediul.

Noua strategie de marcă a Kia trebuie să răspundă, dar și să influențeze aceste așteptări în schimbare prin dezvoltarea unei game de produse și servicii pentru a satisface nevoile clienților pe piețele din întreaga lume. Kia va oferi acces la o gamă mai largă de produse și servicii de mobilitate ecologice pentru a satisface cererea tot mai mare din partea clienților din întreaga lume pentru soluții de mobilitate flexibile, personalizate, individualizate, facilitate de serviciile online și tehnologiile noi.

În conformitate cu viziunea extinsă a mărcii pentru mobilitate, Kia a anunțat astăzi un nou nume al brandului său, pe măsură ce se extinde către noi domenii de activitate pentru a promova mobilitatea sustenabilă. Prin eliminarea „Motors” din numele său, noua denumire a mărcii Kia arată un angajament față de strategia sa de afaceri pe termen lung „Plan S”. Acest lucru a fost deja anunțat în 2020 și va permite mărcii să se instaleze într-o poziție fruntașă în viitoarea industrie a mobilității, extinzându-și activitatea pentru a cuprinde automobile electrice, soluții și servicii de mobilitate, automobile PBV (Purpose Built Vehicles) și multe altele. Alături de aceste eforturi, Kia va promova simultan o producție sustenabilă prin utilizarea energiei curate și a materialelor reciclabile.

Kia se concentrează pe popularizarea automobilelor cu baterie electrică (BEV) și intenționează să-și consolideze gama de produse la nivel global prin introducerea a șapte automobile 100% electrice dedicate până în 2027. Aceste modele noi vor include o gamă de automobile de pasageri, SUV-uri și MPV-uri în câteva segmente auto, fiecare beneficiind de tehnologie de vârf care permite autonomia pentru distanțe lungi și încărcarea de mare viteză oferită de noua platformă E-GMP (Electric-Global Modular Platform) a Hyundai Motor Group.

De asemenea, Kia dezvoltă o gamă de automobile PBV (Purpose-Built Vehicles) pentru clienții corporațiilor. Aceste automobile specializate se vor baza pe platforme flexibile de tip „skateboard”, cu structuri modulare concepute pentru a satisface nevoile specifice de mobilitate ale unei game largi de clienți din corporații și cu flote auto. Parteneriatele cu companiile Canoo și Arrival vor face ca automobilele PBV Kia să poată oferi diferite structuri montate pe o platformă modulară integrată de tip ‘skateboard’, adaptată cerințelor funcționale ale utilizatorilor.

Se așteaptă ca cererea de automobile PBV să crească de cinci ori până în 2030, datorită creșterii rapide și susținute a serviciilor de comerț electronic și car-sharing. Automobilele PBV Kia personalizate vor fi adaptate pentru a satisface nevoile clienților coroporațiilor și celor care dețin flote auto. De exemplu, acestea ar putea include automobile dedicate pentru car-sharing, vehicule logistice cu podea joasă și vehicule pentru livrare.

Schimbarea denumirii de brand a companiei înseamnă, de asemenea, transformarea culturii de lucru a organizației. Președintele Song explică: „Schimbarea numelui și logo-ului companiei noastre nu este doar o îmbunătățire cosmetică. Ne reprezintă, extinzându-ne orizonturile și înființând activități noi și emergente care să răspundă și să depășească nevoile diverse ale clienților noștri din întreaga lume. Mai important, înseamnă și adaptarea culturii noastre de lucru, facilitarea creativității tuturor angajaților noștri și stabilirea unui mediu de lucru motivant. ”

Dezvoltarea serviciilor de mobilitate cu „Eco” – cu respect pentru mediul înconjurător

Un alt obiectiv strategic din cadrul Planului S este angajamentul Kia de a diversifica activitatea sa pentru a oferi servicii de mobilitate ecologice, centrate pe conducerea autonomă și electrică în marile orașe din lume.

În plus, Kia intensifică colaborarea și parteneriatele cu companiile ce oferă soluții globale de mobilitate, diversificând serviciile de mobilitate în regiunile strategice globale. În 2018, compania a investit în Grab, cea mai mare companie de servicii de transport, livrare de produse alimentare și soluții de plată din Asia de sud-est; și în Ola, în martie 2019, o companie indiană care oferă servicii de călătorie peer-to-peer, ride-service hailing, taxi, livrare de alimente și alte servicii de mobilitate.

Kia mai înființează și alte servicii de mobilitate, inclusiv WiBLE, un parteneriat pentru servicii de car-sharing cu Repsol, principala corporație energetică din Spania, cu sediul în Madrid. Lansat în septembrie 2018, serviciul WiBLE operează o flotă de 500 de automobile Kia Niro Plug-in Hybrid printr-o metodă free-floating care permite utilizatorilor să închirieze și să returneze vehicule în mod liber în zona de servicii. WiBLE rămâne una dintre cele mai de succes scheme de mobilitate shared din Europa, cu peste 130.000 de membri care s-au înregistrat de la inaugurare. Un nou serviciu, KiaMobility, a fost lansat și în locații din Italia și Rusia în septembrie 2020, accelerând transformarea companiei în a deveni un furnizor de soluții de mobilitate. Serviciul KiaMobility va fi introdus pe mai multe piețe noi în anii următori.

În curând: primul automobil dedicat 100% electric dezvoltat de Kia și o nouă filosofie de design
Primul dintre automobilele dedicate BEV (100% electrice) ale următoarei generații Kia va fi dezvăluit în primul trimestru al anului 2021, reprezentând și demonstrând concentrarea Kia pe trecerea către electrificare. Bazat pe noua tehnologie E-GMP, acest automobil BEV dedicat se va lăuda cu un design de tip crossover, oferind în același timp o autonomie electrică de peste 500 de kilometri și un timp de încărcare de mare viteză sub 20 de minute. Acesta va fi, de asemenea, primul model global care va purta noul logo Kia.

Odată cu creșterea gamei automobilelor BEV, Kia vizează o cotă de piață de 6.6% din piața globală de automobile 100% electrice până în 2025 și vânzări anuale globale de 500.000 de automobile BEV până în 2026.

De asemenea, Kia va dezvălui mai multe informații despre noua direcție de design a produselor și serviciilor sale viitoare în săptămânile următoare, cu o nouă filozofie de design care reflectă transformarea mărcii.

Karim Habib, vicepreședinte senior, directorul Centrului de design global al Kia, explică: „Vrem ca produsele noastre să ofere o experiență instinctivă și naturală care poate îmbunătăți viața de zi cu zi a clienților noștri. Scopul nostru este să creăm o experiență fizică specifică mărcii noastre și să producem automobile electrice originale, inventive și captivante. Ideile designerilor noștri și scopul mărcii sunt mai conectate ca niciodată, cu clienții noștri în centrul a ceea ce facem.”

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwitterlinkedinrssyoutube

Related posts