Kia Motors își accelerează transformarea modelului de afaceri pentru a deveni un brand EV de top

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail

Kia Motors Corporation a împărtășit astăzi un crâmpei din viziunea sa asupra viitoarei strategii globale privind automobilele 100% electrice (EV). A fost dezvăluita o primă schiță cu mai multe dintre viitoarele automobile electrice cu baterie (BEV) ale mărcii. Detaliile viitoarei strategii de automobile EV Kia au fost anunțate de președintele și CEO-ul Kia Ho Sung Song în cadrul unui eveniment la fabrica Hwasung a mărcii din Coreea.

Kia se va stabili într-o poziție de lider pe piața globală a automobilelor electrice, răspunzând cererii în creștere în rapidă din partea consumatorilor din toată lumea pentru automobilele electrice. Marca va lansa o gamă diversificată de automobile BEV dedicate și va stabili parteneriate cu companii de încărcare a automobilelor EV din întreaga lume pentru a realiza acest lucru.

„Kia a vândut mai mult de 100.000 de automobile BEV în întreaga lume de la introducerea primului nostru automobil electric de masă în 2011, Kia Ray EV”, a declarat președintele Song. „De atunci, am început să introducem o gamă de noi automobile BEV destinate piețelor globale și am anunțat planurile pentru accelerarea acestui proces în anii următori. Reorientând activitatea noastră spre electrificare, ne propunem ca automobilele BEV să constituie 25% din vânzările noastre totale până în 2029.”

Conform strategiei Kia ‘Plan S’, anunțată la începutul anului 2020, brandul intenționează să își extindă oferta de automobile BEV la 11 modele până în 2025. În aceeași perioadă, Kia își propune ca automobilele BEV să adune 20% din vânzările totale ale mărcii pe piețele dezvoltate, inclusiv Coreea de Sud, America de Nord și Europa. Șapte automobile BEV dedicate, vizibile în schița dezvăluită astăzi, vor fi lansate până în 2027.

Primul dintre aceste automobile BEV, cu nume de cod CV, va fi dezvăluit în 2021 ca primul automobil 100% electric dedicat al mărcii, destinat multor regiuni la nivel global. Noul model va oferi aceeași calitate de producție competitivă și același design atrăgător ca ale celorlalte automobile Kia, cu caracteristici de conducere și de reîncărcare de înaltă performanță.

Strategia ‘Plan S’ Kia – tranziția către electrificare
La începutul lunii ianuarie, Kia Motors și-a dezvăluit strategia de viitor pe termen mediu și lung ‘Plan S’, prezentând planurile mărcii de tranziție a viitoarei sale activități pentru a se concentra pe automobilele BEV și soluțiile de mobilitate. Kia se concentrează pe asigurarea unei poziții de lider pe piața auto globală EV prin lansarea modelelor BEV dedicate și inovarea în domenii precum producția, vânzările și serviciile.

Kia Motors se află în transformare la nivelul întregii companii pentru a realiza strategia ‘Plan S’. Modelul CV, care va fi lansat în 2021, exprima atitudinea mărcii în direcția inovației și schimbării. Noul model se va prezenta cu un nou limbaj de design, care semnifică tranziția Kia către o strategie de business orientată către automobile electrice (EV). Noua filozofie de design Kia adoptă progresul, diversitatea și o compoziție bogată a elementelor contrastante.

Kia inovează în prezent la capitolele planificare, dezvoltare și producție a automobilelor sale, pentru a reflecta în mod activ nevoile tot mai diverse ale clienților încă din etapa de planificare a producției. Kia intenționează să răspundă cererilor pieței auto, oferind tipuri de produse diversificate, cu o gamă de modele potrivite pentru centrele urbane, călătoriilor lungi și conducerii sportive. Mai mult, prin adaptarea noii sale platforme electrice modulare globale (E-GMP – Electric-Global Modular Platform), Kia va putea să ofere automobilele cu cel mai bun spațiu interior din clasă.

Kia Motors urmărește, de asemenea, să inoveze în practicile sale de vânzări pentru automobilele electrice. Brandul explorează crearea unor servicii de tip abonament, pentru a oferi diferite opțiuni de achiziție pentru clienți, dar și programe de leasing și închiriere a bateriilor electrice și alte activități de business legate de bateriile ‘second-life’.

În plus, Kia Motors intenționează să-și extindă infrastructura serviciilor ‘after service’ globale pentru automobilele electrice. Kia își propune să-și extindă numărul punctelor de lucru pentru automobilele EV dedicate în Coreea de Sud la 1.200 până în 2030. Pe alte piețe din lume, Kia va crește numărul punctelor de lucru EV la 600 până la sfârșitul acestui an și la mai mult de 2.000 până în 2023. De asemenea, Kia își propune să dezvolte propriile sale programe pentru pregătirea profesioniștilor în întreținerea automobilelor EV.

Kia vede expansiunea infrastructurii de încărcare electrică ca o pre-condiție pentru popularizarea automobilelor electrice și continuă să exploreze diferite activități la nivel mondial pentru a îmbunătăți accesibilitatea încărcării pentru șoferi.

În Coreea de Sud, Kia își va consolida activitatea de dezvoltarea unei infrastructuri de încărcare. Inițial, aceasta se va baza pe rețeaua sa existentă de sucursale la nivel național, de reprezentanțe și centre de service, Kia urmărind să ofere aproximativ 1.500 de stații de încărcare până în 2030. Mai mult, Hyundai Motor Group va instala 120 de stații ultra rapide până în 2021 în centrele urbane și de-a lungul a 12 autostrăzi care leagă opt provincii din întreaga țară.

La nivel global, Kia va instala peste 2.400 de stații de încărcare EV în Europa și aproximativ 500 în America de Nord, în parteneriat cu rețelele sale de dealeri. Kia intenționează să continue să crească infrastructura sa de încărcare în conformitate cu creșterea pieței pentru automobile electrice.

Mai mult, Kia se străduiește să asigure o infrastructură de încărcare acoperitoare pentru clienți prin alianțe strategice, începând cu investiția strategică în IONITY, o companie europeană specializată în încărcarea EV de mare viteză, în septembrie anul trecut. De asemenea, Kia caută parteneri pentru infrastructura de încărcare în SUA și China, pentru a oferi clienților o infrastructură optimizată, adaptată la condițiile din fiecare piață, consolidând în același timp cooperarea pentru a beneficia de noi tehnologii de încărcare.

Kia își susține eforturile de a se stabili într-o poziție de lider pe piața globală a automobilelor electrice prin colaborarea activă cu guvernele și prin angajarea în alte parteneriate comerciale. După ce a înființat un nou start-up în luna iulie a acestui an, Purple M (specializat în furnizarea de servicii de e-mobilitate personalizate bazate pe automobile electrice), Kia intenționează, de asemenea, să-și consolideze colaborarea cu diferite organizații guvernamentale pentru a extinde cooperarea în mai multe domenii, inclusiv conversia transportului public la energia electrică și construirea infrastructurilor de încărcare a automobilelor electrice.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwitterlinkedinrssyoutube

Related posts