KBA: peste 59.000 de vehicule Tesla la nivel mondial au o problemă software care afectează sistemul eCall destinat apelurilor de urgenţă

Da mai departe!

Agenţia pentru traficul rutier din Germania recheamă modele Tesla Y şi 3, din cauza unei defecţiuni la sistemul automat destinat apelurilor de urgenţă care afectează 59.000 de vehicule la nivel global, transmite Reuters

KBA a anunţat pe site-ul său, pe 29 iunie, că o problemă a software-ului a cauzat o defecţiune a eCall, care este conceput pentru a contacta automat personalul de intervenţie în cazul unui accident grav.

Radiodifuzorul regional german Rundfunk Berlin-Brandenburg, care deserveşte regiunea care găzduieşte fabrica unde este produs modelul Y şi unitatea de producţie de baterii de lângă Berlin, a relatat pentru prima dată despre această rechemare sâmbătă.

KBA a declarat că 59.129 de vehicule sunt afectate la nivel global, dar nu a precizat câte dintre acestea au fost înmatriculate în Germania.

Defecţiunea software-ului este o problemă suplimentară pentru directorul general al Tesla, Elon Musk, după ce Tesla a raportat sâmbătă că a livrat cu 17,9% mai puţine vehicule electrice în al doilea trimestru faţă de trimestrul precedentdin cauza impactului restricţiilor Chinei legate de Covid-19 asupra lanţului de producţie şi de aprovizionare.

Musk a declarat luna trecută că noile fabrici ale Tesla din Texas şi Berlin ”pierd miliarde de dolari” în timp ce se luptă să crească producţia, din cauza penuriei de baterii şi a problemelor portuare din China.

Administraţia Naţională pentru Siguranţa Traficului pe Autostrăzi (NHTSA) din SUA şi-a actualizat, la începutul lunii iunie, investigaţia sa pentru 830.000 de vehicule Tesla, referitoare la sistemul avansat de asistenţă pentru şofer Autopilot, un pas necesar înainte de a putea solicita o rechemare.

Related posts