Hyundai Tucson – Modernizarea

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Hyundai Tucson se întoarce și nu sub orice formă, ci în cea a unui SUV foarte arătos și cu o mulțime de dotări high-tech. Mașina testată de noi este proiectată în UE pentru clienți europeni, coreenii de la grupul Hyundai având deja multă vechime pe acest segment.
Hyundai Tucson a fost un produs interesant lansat de coreeni. Într-o vreme în care Duster nu era nici în stadiul de proiect, acest SUV cucerea foarte mulți clienți cu prețul să mic și era pe locuri fruntașe în preferințele europenilor. Apoi a venit modernizarea și odată cu ea un nou nume, ix35… Dar cum acest nume nu pare că a fost pe placul tuturor, numele Tucson se întoarce sub forma acestui SUV extrem de atrăgător.
Cred că cea mai bună decizie pentru grupul Hyundai a fost să își facă centrul de design în UE. De atunci, mașinile lor au evoluat foarte bine și au fost din ce în ce mai atrăgătoare.
Liniile lui Tucson îl recomandă ca fiind unul dintre cele mai frumoase produse de gama sa. Grila trapezoidală este acum imensă și a primit suficient crom încât să fie admirată și de un public precum cel din Rusia. Blocurile optice au devenit mai subțiri, dar au primit tehnologii noi, având acum LED și Xenon.
Părțile laterale sunt frumos conturate, iar partea spate are forme de mașină compactă. Nouă ne place foarte mult forma celor două țevi de evacuare situate pe partea dreaptă.
Sub capotă, la acest model de test avem un motor pe benzină de 1,6 litri. Acesta a primit o turbosuflantă care i-a crescut puterea la 177 CP. Cuplul este disponibil pe o plajă mai mare de turații, iar acest motor mai performant se pitrivește mai repede designului modern și dinamic al lui Tucson. Propulsorul este cuplat la o cutie de viteze automată care a evoluat destul de mult acum având un comportament foarte bun. Față de ix35 constatăm îmbunătățiri ale comportamentului dinamic, al feedback-ului direcției dar și al felului în care mașina stă în viraje.
În interior regăsim un design modern, care pare premium până la atingere. Plasticele nu fac parte din clasa premium fiind destul de tari, deși finisajele sunt destul de bune. Sistemul de infotainment are acum ecran tactil și conectivitate USB și Bluetooth. Poziția de condus este înaltă, oferă vizibilitate bună. 5 oameni pot călători cu tot cu bagajele lor în acest SUV compact, care pare în interior mai mare decât se vede din exterior.
În ceea ce privește sistemele de siguranță, Tucson a mai evoluat și din acest punct de vedere. Modelul are 5 stele EuroNCAP, iar pe acest nivel de echipare de top avem parte de absolut toate sistemele active disponibile în gamă: avertiz

are pentru unghiul mort, păstrarea benzii de rulare, dar și sistem de parcare automată atât pentru parcare laterală cât și longitudinală pe oricare parte a mașinii.

Hyundai Tucson 1.6 T-GDi 4×4 Luxury+
0-100 km/h: 9,1 secunde
Viteza maximă: 201 km/h
Cilindree (cmc): 1.591
Putere (CP): 177 la 5.500 rpm
Cuplu maxim: 265 Nm la 1.500 rpm
L/l/î: 4.475 / 1.850 / 1.645
Masă proprie: 1.695 kg
Volum portbagaj (l): 488
Consum (l/100 km): 8, mixt

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube

Related posts