Ford Fiesta Vignale – aproape de top

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Ford a adus recent pe piață și versiunea Vignale a subcompactei Fiesta. Să vedem ce aduce în plus această versiune într-un test Autoreport.ro.

Subcompacta a fost redesenată folosindu-se tușe de kinetic design. Mașina este mai înaltă, dar și la lungă, aceste modificări find resimțite la nivelul spațiului disponibil pentru pasageri. Partea față este dominată de o grilă trapezoidală mare și de blocuri optice care au crescut ca suprafață. Silueta este mai atletică, iar partea spate are acum blocuri optice mai mari și plasate mai convențional față de cele de la vechea generație.
Motorul TDCi de 1,5 litri, care oferă 120 CP, furnizează o combinaţie versatilă de putere, cuplu și eficiență pentru o experienţă plăcută la volan, este cuplat cu o cutie de viteze manuală cu șase trepte. Motorul este destul de economic și are destul de multă putere. Fiesta stă la fel de bine pe drum ca generația anterioară, iar suspensia este destul de confortabilă.
Fiesta este acum mai înaltă și mai lungă, iar de acest spațiu beneficiază cei din interior. Pe scurt, în această mașină stau destul de bine 4 persoane. Portbagajul pare și el mai spațios, iar loc pentru bagaje este suficient chiar și pentru o vacanță. Designul interior a fost îmbunătățit semnificativ, la fel și materialele folosite.
Versiunea Vignale aduce un plus de eleganță în interior, acolo unde materialele sunt demne de clasa premium. În partea față a fost montată o grilă specifică, iar badge-uri Vignale sunt ușor de remarcat atât în exterior, cât și în interior.
Noul Ford Fiesta vine cu cea mai sofisticată gamă de tehnologii de asistenţă la condus și cu cele mai avansate opțiuni de conectivitate oferite vreodată pe un model de volum de clasă mică pe piața din Europa.
O dotare disponibilă în premieră pe noul Ford Fiesta este Sistemul de asistență activă la parcare cu senzor pentru parcarea perpendiculară. Acesta ajută șoferii să identifice spații de parcare adecvate şi să parcheze fără a fi nevoie de manevrarea volanului în spatele sau în lateralul altei maşini.
Fiesta Vignale este primul model Ford ce poate fi dotat cu un sistem audio premium „B&O PLAY” și prima generație Fiesta care oferă plafon panoramic culisant. SYNC 3, sistemul Ford de infotainment, include ecran tactil de până la 8 inch. În același timp, reducerea cu aproape 50% a numărului de butoane de pe consola centrală garantează comenzi și mai intuitive într-un interior spațios și ergonomic.
Noul Ford Fiesta vine cu cea mai sofisticată gamă de tehnologii de asistenţă la condus și cu cele mai avansate opțiuni de conectivitate oferite vreodată pe un model de volum de clasă mică pe piața din Europa.
O dotare disponibilă în premieră pe noul Ford Fiesta este Sistemul de asistență activă la parcare cu senzor pentru parcarea perpendiculară. Acesta ajută șoferii să identifice spații de parcare adecvate şi să parcheze fără a fi nevoie de manevrarea volanului în spatele sau în lateralul altei maşini.

Deoarece AutoReport.ro este parte a campaniei de informare “Martor în trafic”, am adăugat de la acest test o cameră de trafic NextBase de la Falcon Electronic. În acest fel putem să monitorizăm mai bine evenimentele auto testele noastre (chiar în full HD). Camera folosită de noi este Nextbase 4063 Full HD Are, Wi-Fi, aplicatie iOS si Android și Localizare GPS. Unghiul de vizualizare este de 150°.
Campania “Martor în trafic” are ca obiectiv promovarea șofatului responsabil și descurajarea indisciplinei în trafic pentru decongestionarea acestuia.


Ford Fiesta Vignale 1.5 TDCi

0-100 km/h: 9 sec
Viteza maximă: 195 km/h
L/l/î: 4.040/1.783/1.476
Masă proprie: 1.033 kg
Cilindree (cmc): 1.498
Putere (CP): 120 la 3.750 rpm
Cuplu maxim (Nm): 215 la 1.500 rpm
Consum mediu: 5,5 l/100 km (mixt)
Cutie de viteze: manuală, 6 trepte

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube

Related posts