BMW Seria 6 Gran Turismo – noua abordare

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

BMW vine cu o abordare nouă pentru seria 6. BMW Seria 6 Gran Turismo vine la testele AutoReport.ro de la Automobile Bavaria pentru a ne convinge că este cel mai spațios și confortabil model al germanilor.
BMW Seria 6 Gran Turismo, duce la un nou nivel conceptul de caroserie lansat pentru prima dată de BMW prin BMW Seria 5 Gran Turismo. Noul model este acum în egală măsură mai suplu şi mai elegant, dar şi mai spaţios. În plus, apartenenţa la o clasă superioară marchează şi plusul de tehnologie de care beneficiază BMW Seria 6 Gran Turismo. De exemplu, suspensia pneumatică integrală, pentru un plus de confort, este un element care se regăseşte numai la limuzina BMW Seria 7.
Partea față este cea a unui coupe veritabil, cu blocuri optice agresive și o grilă mare. Tot atractive sunt și liniile părții spate, acolo unde semnătura luminoasă a blocurilor optice îți arată că ai de-a face cu un ADN BMW veritabil. Pachetul M prezent pe mașina de test, dă un plus de agresivitate designului.
Coeficientul aerodinamic pentru BMW Seria 6 Gran Turismo a fost îmbunătăţit de la 0.29 la o valoare record de 0.25. BMW Seria 6 Gran Turismo este cu până la 150 kg mai uşor faţă de predecesorul său – Seria 5 Gran Turismo.
Sub capotă avem o variantă de motorizare introdusă mai târziu. Este vorba despre un motor de 3 litri, diesel, twin turbo care produce 320 CP. Acesta este cuplat la o cutie de viteze automată cu 8 trepte. În combinația aceasta, Seria 6 este la fel de sportivă pe cât este de arătoasă.
Pentru mai multă stabilitate, suspensia pneumatică pentru ambele punți (opțional) reduce garda la sol cu 10 mm atunci când este depăşită viteza de 120 km/h sau când este selectat modul de condus „Sport”. Mașina se lipește foarte bine de asfalt, dar este și confortabilă în ceea ce privește suspensiile.
Deși silueta BMW Seria 6 Gran Turismo este mult mai apropiată de un coupé și implicit înălțimea a scăzut cu 21 de milimetri, optimizarea habitaclului oferă mai mult spațiu în zona capului pentru pasageri. Cel mai înalt punct al mașinii este situat în zona stâlpului B, accentuând designul inspirat de la linia modelelor coupé. Suprafața plafonului panoramic al primului BMW Seria 6 Gran Turismo este de 0,95 m2 (1065 mm x 900 mm). BMW Seria 6 Gran Turismo este echipat cu sistemului auto Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound, de 1.400 W. Este singurul sistem din industrie care foloseşte membrane de diamant pentru calitatea sunetului.
De asemenea, a fost crescută suprafața de proiecţie pentru noul Head-up Display, cel mai sofisticat sistem de acest gen din industrie. Spațiul de depozitare s-a triplat prin rabatarea banchetei spate, de la volumul standard de 610 litri la un volum 1800 litri. Pentru a accentua latura dinamică a noului model, înălțimea totală a masinii a scăzut cu 21 mm, iar înălțimea la nivelul portbagajului a scăzut cu 64 mm.
Dintre toate sistemele de siguranță prezente la bord, ne-a impresionat cel de parcare compus din 4 camere și senzori multipli care asigură o manevrabilitate în cele mai sigure condiții. Mașina și drumul ne sunt arătate pe display în cele mai variate unghiuri, astfel că îți este imposibil să ai un incident în trafic.
Peste 180 de modele GT (BMW Seria 3 Gran Turismo şi BMW Seria 5 Gran Turismo) au fost livrate de către Automobile Bavaria Group în ultimii ani, cultivând gustul publicului pentru un concept de automobil exclusivist. Seria 6 Gran Turismo aduce un plus de eleganță.

BMW Seria 6 GT 640d
Viteza maximă: 250 km/h
Acceleratie 0-100 km/h s: 5,3
L/l/î: 5.091/1.902/1.538
Masă proprie: N/A
Volum portbagaj: 610 litri
Cilindree (cmc): 2.993
Putere (CP): 320 la 4.400 rpm
Cuplu maxim (Nm): 630 la 1.500 rpm
Consum mediu: 6,5 l/100 km
Cutie viteze: automată, 8 trepte

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube

Related posts