Smart 5 primește și versiune cu motor termic

Da mai departe!

Smart a început pre-vânzarea SUV-ului său Smart #5 EHD, cu un preț de pornire de 189.900 de yuani (26.600 USD). Acesta este primul model plug-in hybrid al mărcii și este propulsat de sistemul NordThor Hybrid 2.0 al Geely. Mașina se laudă cu o autonomie pur electrică CLTC de 252 km și o autonomie completă (cu rezervorul plin și bateria încărcată) de 1.615 km.

Ca referință, actualul Smart #5, disponibil în șase variante complet electrice (BEV), are un preț cuprins între 239.900 și 379.900 de yuani (33.700 până la 53.200 USD).


Design și Dimensiuni

Fiind o nouă variantă de propulsie, designul „boxy” (îndrăzneț, unghiular) al lui Smart #5 EHD este similar cu cel al variantei BEV (electric pur). Partea frontală închisă este asortată cu un design de faruri suprapuse, compuse din 328 de unități LED. Au fost încorporate și elemente noi, cum ar fi bara de protecție față redesenată, injectată cu ornamente cromate.

În spate, există un grup de stopuri pe toată lățimea mașinii (through-type), a cărui formă pe ambele părți o reflectă pe cea a farurilor, fiind compus din 196 de unități LED. Bara de protecție spate a fost, de asemenea, redesenată și este decorată cu ornamente gri, iar sistemul de evacuare adoptă un aspect ascuns.

Smart #5 EHD măsoară 4705 mm lungime, 1920 mm lățime și 1705 mm înălțime, având un ampatament de 2900 mm. Este cu 5 mm mai înalt decât varianta BEV.


Propulsie și Autonomie

Sistemul de propulsie provine din tehnologia NordThor Hybrid 2.0 a Geely, constând dintr-un motor pe benzină de 1.5T și un motor electric, cuplate la o transmisie DHT cu 3 viteze.

  • Motorul pe benzină dezvoltă o putere maximă de 120 kW (161 CP).
  • Motorul electric produce 200 kW (268 CP).

Bateria litiu-fosfat de fier (LFP) de 41,46 kWh, furnizată de CATL, asigură o autonomie pur electrică CLTC de 252 km. Autonomia totală a mașinii ajunge la 1.615 km. Încărcarea rapidă a bateriei de la 10% la 80% durează doar 20 de minute.


Interior și Tehnologie

Habitaclul păstrează în mare parte aceeași configurație și este disponibil în temele Negru Obsidian și Maro Miere Deschis.

Cockpit-ul este echipat cu:

  • Un volan în două culori.
  • Un panou de instrumente complet LCD de 10,3 inchi.
  • Două ecrane AMOLED 2.5K de 13 inchi (unul pentru controlul central și celălalt pentru pasagerul din față).
  • Un display AR-HUD (Head-Up Display cu Realitate Augmentată) de 25,6 inchi care poate fi conectat la ecranele principale.

S-au adăugat elemente decorative cromate pentru a diferenția interiorul de varianta BEV.

Rata oficială de utilizare a spațiului interior este de până la 85%, iar volumul portbagajului poate fi extins la 1.525 L după rabatarea scaunelor din spate.

Alte dotări includ scaunul pasagerului cu „gravitație zero”, un sistem audio Sennheiser cu 20 de difuzoare și iluminare ambientală cu 256 de culori.

Pentru conducerea inteligentă, Smart #5 EHD este echipat cu un LIDAR montat pe plafon, alături de 12 camere, cinci radare cu unde milimetrice și 12 radare cu ultrasunete. Sistemul de asistență avansată la condus (Pilot Assist) rulează pe cipuri inteligente duale Nvidia Drive OrinX, permițând funcții de pilot automat pe autostradă și în oraș fără a necesita o hartă de înaltă definiție, precum și asistență la parcare cu memorare.

Related posts